سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

اى ملت مبارز و مسلمان! دعاى فرج را زیاد بخوانید، زیرا که امام زمان(عج) خودش فرموده این دعا را بسیار دوست دارم.

شهید مجتبى عالم کار

*************************

 

اى کسانى که «یابن‏الحسن» و «یابن الزهرا» مى‏گویید و عاشق مهدى هستید! مهدى(عج) در بیابان‏هاى خونرنگ خوزستان که در هر وجبش، گلى پرپر شده. مهدى(عج) در میان چادرهاى رزمندگان است، مهدى(عج) پیشاپیش سربازانش است.

شهید مجید محمدزاده

*************************

ما، در دوران غیبت امام دوازدهم مهدى (عج) تعالى فرجه زندگى مى‏کنیم و خود را آماده‏ى ظهور امام مى‏کنیم. دشمن نمى‏خواهد این را ببیند و حمله‏ور شده است بر حکومت اسلامى ما و مى‏خواهد این غنچه‏ى تازه سر برآورده را نابود کند که نخواهد توانست تا وقتى که رهروان راه حسین (ع) در این صحنه‏ى پیکار هستند، ضربه‏اى به این انقلاب بزند. این انقلاب، زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.

شهید محمد اسماعیل پاسدار

 

*************************

 

به امید روزى هستم که امام عصر(عج)... ظهور کند و جهان را از ظلم و بیدادگرى، رهایى بخشد.

شهید جلیل محدثى‏فر

*************************

 

اکنون که فجرى دوباه بردمیده است ... برماست که از این انقلاب الهى و اسلامى خویش، به خوبى محافظت کرده و آن را به انقلاب جهانى مهدى(عج) متصل بگردانیم.

شهید رجب حبیبى‌درح

 

*************************

آنان که در جبهه حضور یافتند، امام زمان(عج) را زیارت کردند از یاران امام زمان(عج) هستند ولی آنان که در جبهه نیامدند شیطان را زیارت کردند.

 شهید برات قرجه

 

*************************

در وقت نماز، براى فرج امام زمان (عج)... دعا کنید.

 شهید عیسى نیک نظر

 

*************************

کاری را انجام دهید که موجب خشنودى قلب امام زمان (عج) گردد.

شهید غلامرضا عقیقى

 

*************************

 

من با کمال میل به این جبهه، که فرمانده‏اش امام زمان (عج) هست، مى‏روم، زیرا ما امانتى از سوى خدا در این جهانیم.

شهید علیرضا بهرامى

*************************

از خدا بخواهید که فرج امام زمان (عج) را نزدیکتر کند.

شهید سیدحسن اسلامى زیدانلو

 

*************************

 

امید است هم مورد شفاعت امام زمان(ع) و نائبش قرار بگیرم.

شهید رجبعلى نجفى

 

*************************

 

به جان امام دعا کنید، که امید اسلام است و همیشه انتظار فرج امام زمان(عج) را بکشید و همیشه براى فرجش دعا کنید.

شهید محمدرضاهادى

*************************

 

برادران و خواهران! امام را تنها نگذارید و به جان امام دعا کنید و با دعا، فرج صاحبمان حضرت امام مهدى (عج) را از خداوند بخشنده‏ى مهربان بخواهید.

 شهید عباس عبداللهى

 

*************************

 

در آخر نمازهایتان، این شمایی که امام زمان(عج) را دوست دارید! دعا برای فرج امام بخوانید.

شهید سیدعباس غفارى حسینى

*************************

مواظب باشید که در صحنه‏ى امتحان الهى مردود نشوید و شرمسار در قیامت نباشید که پاسخ ندهید چرا مقدمه‏ى ظهور ولى و حجت خدا را فراهم نکردید؟

شهید محمدحسین فاضلى

 

*************************

از امام امت پیروی کنید. سرپیچى از فرمان امام خمینى، سرپیچى از امام زمان(عج) است.

 مجتبى غریب پور

 

*************************

 

امید آن دارم موفق و مؤید باشید و درزیر پرچم بقیه ا...(عج) به اسلام عزیز خدمت کنید.

علی رازقندی

 



نوشته شده در شنبه 92 فروردین 10ساعت ساعت 12:12 صبح توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

از دعا براى ظهور امام زمان«عج» یادتان نرود.

شهید محمدحسن قلى زاده

*************************

در مجالس مذهبى شرکت کنید. و از دعا براى ظهور امام زمان«عج» و رهبر انقلاب و رزمندگان حماسه آفرین، فراموش نکنید.

شهید محمدحسن قلى زاده

*************************

پایدار بمانید، که این انقلاب، راه گشاى حکومت مطلوب امام زمان (ع) است.

شهید حسین نجفى

*************************

اسلام امام، اسلام مهدى«عج» است و اسلام مهدى«عج»، اسلام حق است.

شهید حمیدرضا صالح پور

*************************

خداوندا! تحیت و سلام فراوان بر مهدى«عج» خداوند، ولى خودت را، بفرست.

شهید محمد استادی‌عیلکی

*************************

پیام من، به عنوان یک رزمنده در هر دو جبهه این است که، تا قیام حضرت حجت«عج»، از نایب بر حقش پیروى کنید که در حقیقت رمز و پیروزى اسلام، در این است و لاغیر.

شهید على‏اکبر ابوترابى بیناباج

*************************

حال در پیش شهدا و امام زمان شرمنده ‏ام، که نتوانسته‏ ام وظیف? خویش را به نحواحسن انجام دهم.

 شهید سیداحمد على آبادى

*************************

پروردگارا، ظهور حضرت مهدى «عج» را هر چه سریع‏تر بگردان.

شهید على اخوت

*************************

امیدوارم که انقلاب مهدى «عج» پایدار بماند، و انقلاب امام را با انقلاب مهدى موعود پیوند دهد.

شهید محمود بى قید

*************************

مطمئن باشید، این مملکت امام زمان«عج» است. و هیچ برنامه ‏اى بدون خواست او انجام نمى‏پذیرد.

شهید سعید الله‌قائمی

*************************

به جاى شیون، آرامش داشته باشید و براى امام زمان «عج» و نایب او خمینى عزیز و رزمندگان دعا کنید.

شهید محمدرضا مظهرى

*************************

این انقلاب ان‌شاءالله از انقلاب‏هایى است که مى‏خواهد دست شما را به دست امام زمان «عج» برشاند.

 شهید حسین نجفى

*************************

تمامى وابستگان شرق و غرب باید بدانند، هرگز نخواهند توانست سد راه انقلاب شوند. چون انقلاب همچون موجى پرخروش به پیش مى‏رود، و تمامى ناپاکى ‏ها را از سر راهش مى‏ شوید. و زمینه را براى ظهور امام زمان«عج» فراهم مى‏سازد.

 شهید غلام حسین هادى گازارى

*************************

پدرم! هیج وقت ازنام خدا و خواندن دعای کمیل و از دعاى فرج امام زمان (عج) غفلت نکن تا خدا و امام زمان(عج) در موقع مردنت، به فریادت برسد.

شهید سیدابوالفضل موسوى‌ زارع

*************************

 

خداوندا! امیدوارم که در دنیاى بى انتها، با ائمه(ع) باشم و دوست دارم در آخرین لحظات شهادت، مهدى (عج) را دیدار نمایم، حسین را، امامانم را، پیامبرم را، همه را دیدار کنم.

شهید عباس محرابى

 

*************************

پدر و مادر عزیزم! ما هر لحظه‏اى امام زمان (عج) را مى‏بینیم و هر قدمى که بر مى‏داریم، با یارى امام زمان(عج) بر مى‏داریم. اگر بیایى و ببینى که چطور فرزندان امام زمان(عج) با یزیدان، مبارزه مى‏کنند و سربازانى همچون حبیب بن مظاهر و همچون على اکبر و على اصغر در سنگرها جان مى‏دهند و با هر قطره‏اى از خونشان، مى‏گویند: لبیک یا خمینى... پدر جان! ما در هر حمله‏اى که شرکت مى‏کنیم، دست خدا و امام‏زمان(عج) با ماست و کسى که دست خدا با او باشد، پیروز است.

 شهید حسن چمن آراء

 

*************************

همان طورى که تا به حال جبهه‏ها را پر کرده‏اید و سلاح شهیدان را نگذاشته‏اید به زمین بیفتد، تا انقلاب حضرت ولى عصر امام زمان(عج) ادامه دهید و دست از رهبرى امام برندارید اى زمینه سازان انقلاب صاحب‏الزمان(عج) بلکه ان‏شاءالله زمینه را براى ظهور آن حضرت، آماده و رضایت حق تعالى را جلب کنیم.

شهید عبدالله پیرانى

 

*************************

پروردگارا! فرج آقا امام زمان(عج) را نزدیک و ایشان را به فریادمان برسان.

شهید نادعلى فنایى



نوشته شده در شنبه 92 فروردین 10ساعت ساعت 12:10 صبح توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

سوال: ماجراى هجرت مسلمانان به حبشه چه بود؟پاسخ: نخستین هجرت مسلمانان، به حبشه و آن هنگامى بود که فشار مشرکان مکه و آزار آنان بر مسلمین از حد گذشته بود؛ به ناچار گروه کثیرى از آنها با اذن پیامبر(صلى الله علیه وآله) راهى حبشه شدند، و سلطان حبشه به آنها پناه داد و در نهایت امنیت در آنجا مى زیستند و همین امر از یک سو، سبب نفوذ تدریجى اسلام در حبشه و از سوى دیگر، سبب نفوذ اسلام در مکه شد؛ زیرا دیگران نیز مى توانستند ایمان بیاورند و در صورت فشار مشرکان، راهى حبشه شوند.
ابن هشام در تاریخ معروف خود مى نویسد: هنگامى که قریش مشاهده کردند که یاران رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در سرزمین حبشه در امن و امان زندگى مى کنند ـ آن را خطرى براى آینده خود احساس کردند ـ و به مشورت پرداختند و قرار بر این شد که دو نفر از افراد زیرک و فعال را انتخاب کنند و نزد نجاشى بفرستند تا مسلمانان را از حبشه به مکه باز گردانند، و در مکّه فشارهاى بیشترى بر آنان وارد کنند. عبدالله بن ابى ربیعه و عمرو بن عاص را با هدایایى براى نجاشى و فرماندهان لشگرش فرستادند و دستور دادند که قبل از آن که با نجاشى سخن بگویند، هدایاى فرماندهان را به آنها برسانند، سپس با هدایاى مخصوص نزد نجاشى حضور یابند و تقاضا کنند مسلمانان را بدون پرس و جو و سؤال به آنها بسپارند، آنها چنین کردند و قبلا ذهن فرماندهان را از این مسأله پر کردند که به کشور سلطان شما عده اى جوانان سبک مغر ما پناهنده شده اند که دست از آیین خود برداشته و در آیین شما نیز وارد نشدند، یک دین ساختگى بدعت گذاردند که نه براى ما و نه براى شما آشنا نیست، و اشراف قوم ما، ما را به سوى سلطان شما فرستادند تا آنها را بازگرداند؛ هر گاه سلطان با شما سخن گفت، شما این نظر را تأیید کنید که قبل از حرف زدن مسلمانان آنها را به ما بسپارند؛ چرا که طایفه ما به وضع آنها آشناترند. فرماندهان لشکر نجاشى این پیشنهاد را پذیرفتند.
سپس آن دو فرستاده قریش نزد سلطان حبشه آمدند و آن مطالب را گفتند، فرماندهان نیز آن دو را تصدیق کرده گفتند: «راست مى گویند آنها افراد خود را بهتر از ما مى شناسند».
نجاشى خشمگین شد و گفت: «امکان ندارد گروهى را که به کشور من پناه آورده اند و آن را بر مناطق دیگر ترجیح داده اند، به دست دشمنانشان بسپارم، مگر این که آنها را فرا بخوانم و در مورد ایشان تحقیق کنم، اگر مطلب آن گونه باشد که این دو مى گویند، به آنها تحویلشان مى دهم، و اگر غیر از آن باشد آنها را با خوش رفتارى در پناه خود مى گیرم».
دستور داد تا از مسلمانان دعوت به عمل آورند. نجاشى اسقف ها و علماى بزرگ مسیحیت را نیز با کتاب هاى مذهبى براى این مجلس فرا خواند.
در آن مجلس بزرگ، نجاشى از مسلمانان پرسید: «این دینى که شما غیر از آیین قوم خود پذیرفته اید که مغایر با دین ما و همه ادیان جهان است چیست؟» جعفر بن ابى طالب لب به سخن گشود و گفت: «اى زمامدار! ما قومى اهل جاهلیت بودیم، بت ها را پرستش مى کردیم، گوشت مردار را مى خوردیم، و کارهاى زشت و قبیحى انجام مى دادیم و پیوند خویشاوندى را قطع، و پناهندگى را به فراموشى مى سپردیم، و نیرومندان ضعیفان را مى خوردند و نابود مى کردند. ما بر این حال بودیم تا این که خداوند پیامبرى از ما به سوى ما فرستاد که نسب او را به خوبى مى شناختیم و به صدق و امانت و پاکدامنى او ایمان داشتیم؛ او ما را به خداوند یگانه دعوت کرد؛ و دستور داد پرستش سنگ ها و بت ها را که آیین نیاکان ما بود رها کنیم؛ و به ما دستور داد راست بگوییم، اداى امانت کنیم؛ صله رحم به جا آوریم و به همسایگان نیکى نماییم و ما را از گناهان زشت و سخنان باطل و خوردن مال یتیم و تهمت به افراد پاکدامن نهى کرد. به ما دستور داد خداى یگانه را بپرستیم و شریکى براى او قرار ندهیم، به ما دستور داد نماز بخوانیم و زکات بدهیم و روزه بگیریم...(همچنین سایر دستورات اسلام را بر شمرد). ما سخن او را تصدیق کردیم و به او ایمان آوردیم و از او پیروى نمودیم ولى قوم ما بر ما تعدّى کردند و شکنجه ها دادند و اصرار داشتند ما را از آیین توحید به عبادت بت ها باز گردانند؛ و نیز اصرار داشتند که همان آلودگى هاى سابق را حلال بشمریم؛ هنگامى که ما را مقهور و مورد ستم قرار دادند و بر ما تنگ گرفتند، ما چاره اى جز این ندیدیم که به کشور شما پناهنده شویم، و شما را بر دیگران ترجیح دهیم و امید ما این بود که در پناه شما مورد ستم واقع نشویم».
نجاشى به او گفت: «آیا چیزى از کتاب آسمانى او با تو هست؟» جعفر گفت: «آرى»، نجاشى گفت: «بخوان».
جعفر آیات آغاز سوره مریم را بر او تلاوت کرد: (کهیعص * ذِکْرُ رَحْمَتِ رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیَّا...)
این آیات که با فصاحت و بلاغت خاصى داستان مریم و تولد مسیح(علیه السلام) را که (مورد علاقه نجاشى و اهل حبشه بود) به زیباترین وجهى بیان مى کند، در دل نجاشى بسیار اثر کرد، تا آنجا که نجاشى گریه کرد، به قدرى که محاسن او تر شد، اسقف ها و علماى مسیحى نیز آنچنان گریستند که کتب آسمانى که در دست آنها بود از اشک چشمشان تر شد!
نجاشى رو به حضار کرد و گفت: «این کتاب همان چیزى است که بر عیسى(علیه السلام) نازل شد، هر دو از نور واحدى است.» سپس به آن دو نفر گفت: «به خدا سوگند! آنها را هرگز به دست شما نمى سپارم».
و به این ترتیب، نمایندگان قریش بعد از آن همه نقشه هاى شیطانى و هزینه ها، شکست خوردند و ناکام برگشتند



نوشته شده در سه شنبه 91 اسفند 29ساعت ساعت 12:38 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

ای بانوی که غنچه ی خوشبوی حیدری
درهم شکسته ای و پرستوی حیدری

هفت آسمان به هیبت تو رشک می برد
بانوی غیرتی تو و همخوی حیدری

ای راز عشق و صبر و غضب زیر معجرت
خال سیاه گوشه ی ابروی حیدری!

پرورده ای به دامن خود صبر را، که تو
پروده ی نوازش و زانوی حیدری

آیینه های غربت و حسرت مقابلت
دنباله ی غریبی بانوی حیدری

درخطبه ی تو خلق، علی را شنیده اند
دراین میانه قوت بازوی حیدری

منبع: کتاب این شرح بی نهایت



نوشته شده در شنبه 91 اسفند 26ساعت ساعت 9:59 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

برپشت من نشسته، طرح سیاه خنجر
بی شک تحمل آن، سخت است بی برادر

خورشید تاب ماندن، درکربلا ندارد
چون کوفیان شکستند، آیینه های باور

زخمی ترین نگاهم، دراین غروب دلتنگ
بر دوش می کشاند، نعش علی اکبر

جا مانده روی دستم، یک بوسه از اباالفضل
بر روی دست مولا، زخم علی اصغر

هفتاد و دو کبوتر، همراه نور رفتند
من مانده ام کنار یک دشت، یاس پرپر

اینک منم زنی که دراوج بردباری
می روید از گلویش، گل های تیز خنجر

منبع: کتاب این شرح بی نهایت



نوشته شده در شنبه 91 اسفند 26ساعت ساعت 9:57 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

از دعا براى ظهور امام زمان«عج» یادتان نرود.

شهید محمدحسن قلى زاده

*************************

در مجالس مذهبى شرکت کنید. و از دعا براى ظهور امام زمان«عج» و رهبر انقلاب و رزمندگان حماسه آفرین، فراموش نکنید.

شهید محمدحسن قلى زاده

*************************

پایدار بمانید، که این انقلاب، راه گشاى حکومت مطلوب امام زمان (ع) است.

شهید حسین نجفى

*************************

اسلام امام، اسلام مهدى«عج» است و اسلام مهدى«عج»، اسلام حق است.

شهید حمیدرضا صالح پور

*************************

خداوندا! تحیت و سلام فراوان بر مهدى«عج» خداوند، ولى خودت را، بفرست.

شهید محمد استادی‌عیلکی

*************************

پیام من، به عنوان یک رزمنده در هر دو جبهه این است که، تا قیام حضرت حجت«عج»، از نایب بر حقش پیروى کنید که در حقیقت رمز و پیروزى اسلام، در این است و لاغیر.

شهید على‏اکبر ابوترابى بیناباج

*************************

حال در پیش شهدا و امام زمان شرمنده ‏ام، که نتوانسته‏ ام وظیف? خویش را به نحواحسن انجام دهم.

شهید سیداحمد على آبادى

*************************

پروردگارا، ظهور حضرت مهدى «عج» را هر چه سریع‏تر بگردان.

شهید على اخوت

*************************

امیدوارم که انقلاب مهدى «عج» پایدار بماند، و انقلاب امام را با انقلاب مهدى موعود پیوند دهد.

 شهید محمود بى قید

*************************

مطمئن باشید، این مملکت امام زمان«عج» است. و هیچ برنامه ‏اى بدون خواست او انجام نمى‏پذیرد.

شهید سعید الله‌قائمی

*************************

به جاى شیون، آرامش داشته باشید و براى امام زمان «عج» و نایب او خمینى عزیز و رزمندگان دعا کنید.

 شهید محمدرضا مظهرى

*************************

این انقلاب ان‌شاءالله از انقلاب‏هایى است که مى‏خواهد دست شما را به دست امام زمان «عج» برشاند.

شهید حسین نجفى

*************************

تمامى وابستگان شرق و غرب باید بدانند، هرگز نخواهند توانست سد راه انقلاب شوند. چون انقلاب همچون موجى پرخروش به پیش مى‏رود، و تمامى ناپاکى ‏ها را از سر راهش مى‏ شوید. و زمینه را براى ظهور امام زمان«عج» فراهم مى‏سازد.

 شهید غلام حسین هادى گازارى

*************************

پدرم! هیج وقت ازنام خدا و خواندن دعای کمیل و از دعاى فرج امام زمان (عج) غفلت نکن تا خدا و امام زمان(عج) در موقع مردنت، به فریادت برسد.

 شهید سیدابوالفضل موسوى‌ زارع

*************************

 

خداوندا! امیدوارم که در دنیاى بى انتها، با ائمه(ع) باشم و دوست دارم در آخرین لحظات شهادت، مهدى (عج) را دیدار نمایم، حسین را، امامانم را، پیامبرم را، همه را دیدار کنم.

شهید عباس محرابى

 

*************************

پدر و مادر عزیزم! ما هر لحظه‏اى امام زمان (عج) را مى‏بینیم و هر قدمى که بر مى‏داریم، با یارى امام زمان(عج) بر مى‏داریم. اگر بیایى و ببینى که چطور فرزندان امام زمان(عج) با یزیدان، مبارزه مى‏کنند و سربازانى همچون حبیب بن مظاهر و همچون على اکبر و على اصغر در سنگرها جان مى‏دهند و با هر قطره‏اى از خونشان، مى‏گویند: لبیک یا خمینى... پدر جان! ما در هر حمله‏اى که شرکت مى‏کنیم، دست خدا و امام‏زمان(عج) با ماست و کسى که دست خدا با او باشد، پیروز است.

 شهید حسن چمن آراء

 

*************************

همان طورى که تا به حال جبهه‏ها را پر کرده‏اید و سلاح شهیدان را نگذاشته‏اید به زمین بیفتد، تا انقلاب حضرت ولى عصر امام زمان(عج) ادامه دهید و دست از رهبرى امام برندارید اى زمینه سازان انقلاب صاحب‏الزمان(عج) بلکه ان‏شاءالله زمینه را براى ظهور آن حضرت، آماده و رضایت حق تعالى را جلب کنیم.

شهید عبدالله پیرانى

 

*************************

پروردگارا! فرج آقا امام زمان(عج) را نزدیک و ایشان را به فریادمان برسان.

شهید نادعلى فنایى



نوشته شده در جمعه 91 اسفند 25ساعت ساعت 7:9 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

ما باید جهان را برای پذیرفتن آقا امام زمان(عج) ‌آماده کنیم./

فیروز یوسفی تشیزی

 

 

******************

اسلام را یاری کنید که ان‌شاءالله فرج امام زمان(عج) فرا می‌رسد و دنیا را از عدل و داد پر می‌کند./

محمود کرمی‌مجومرد

 

 

******************

 

 

مگر نمی‌بینی که ظلم سراسر گیتی را فرا گرفته و مهدی فاطمه(عج)‌سرباز می‌طلبد؟

محمد کمالیان

 

*****************

آیا نمی‌بینید که به حق عمل نمی‌شود، و ظلم سراسر گیتی را فرا گرفته، و داد مظلوم به گوش نمی‌رسد؟‌ آیا می‌توانید در مادیگری و غفازدگی بمانید؟ اسلام آمد، انقلاب شد، ولی باز شما خوابید. هان که بیدار شوید که وقت، وقت ستیز است، وقت انقلاب است، وقت نبرد است، و وقت گرفتن حق مظلوم از ظالم./

ابوالفضل منصور

 

******************

امام زمان(عج) منتظر شماست که شما را بشناسد. قلب خود را پاک کنید و همچنان محکم و استوار بر عقیده و ایمان خود باشید و زمان را برای ظهور حضرتش آماده و مهیّا سازید./

محمدجواد میری

 

******************

 

 

ای جهان اسلام، تسلیم زور و ستم کافران و ظالمان نشوید، متّحد شوید، از یک رهبر پیروی کنید؛ از کسی پیروی کنید که شما را به طرف حکومت امام زمان(عج) هدایت کند، که اکنون آن رهبر کسی جز خمینی از آل محمد(ص) نیست./

جلیل ذکایی

 

*************************



دشمنان اسلام! بدانید که هر چیز فصل و زمان خاصى دارد و الآن فصل شکوفایى اسلام است. و پشت آن انقلاب حضرت مهدى «عج». و تلاش شمابى ثمر. پس به هوش آیید. و آتش جهنم را براى خویش فراهم نکنید.

 شهید سیداحمد على آبادى
*************************

کارى نکنید که قلب امام را ناراحت کنید که قلب امام زمان«عج» را ناراحت کرده‏اید.

 شهید محمدحسین شیخى‏زاده

*************************

ازبرداران بسیجی می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند و گوش به فرمان فرمانده کل قوا. چون فرمان رهبر فرمان امام زمان«عج» است.

 شهید محمدحسین شیخی‌زاده

*************************

پس ما باید از تمام لحظات عمرمان براى ساختن زندگى آینده، آخرت و براى یارى اسلام و مستضعفین و زمینه سازى حکومت مهدى «عج»، استفاده کنیم.

 شهید محمدرضا نصرالهى

*************************

از شما مى‏خواهم که پسرتان را طورى تربیت کنید، که فدایى امام زمان «عج» باشد.

شهید کاظم خائف

*************************

امیدوارم هر چه زودتر این جنگ تحمیلى و خانمان سوز، با پیروزى رزمندگان پرتوان و مقاوم و همچون کوه استوار، که در راه اسلام با بعث صهیونیست درجنگند، به پایان رسد. و تمامى فرزندان دو ملت مسلمان ایران و عراق به آغوش خانواده هایشان برگردند. و امیدوارم با سقوط صدام کافر، از زیر ظلم و استبداد حاکم بر این کشور مستضعف، رهایى یابیم. و دو ملت ایران و عراق هر چه صمیمى‏تر در کنار هم، براى براندازى دشمن مشترک یعنى اسرائیل صهیونیست و اشغالگر، به پیش بروند. و زمینه را براى ظهور و حکومت ولى عصر «عج» آماده کنند.

شهید محمدرضا نصرالهی

*************************

از همه مردم، مى‏خواهم که تعجیل در ظهور حضرت مهدى(ع) را از خدا بخواهند. از خدا مى‏خواهم که من هم در رکاب حضرتش، براى یارى دین خدا باشم.

شهید محمدحسین فاضلى

*************************

به امید پیروزى انقلاب اسلامى ایران و صدور آن به تمام جهان، و پیوند انقلابمان به انقلاب مهدى«عج». و به امید این که ادامه دهندگان خون شهدا به وظیفه‏ شان عمل کنند.

شهید سیدعلى حسینى

*************************

من با کمال میل، به این جبهه که فرمانده اش امام زمان «عج» است، مى‏روم زیرا ما امانتى از سوى خدا در این جهانیم.

 شهید علیرضا بهرامى

*************************

خدایا! متواضعانه از تو مى‏خواهم که امام را تا ظهور حضرت مهدى«عج»، در پناه خودت حفظ فرمایى.

شهید محمدعلى یزدان پناه

*************************

از خدا بخواهید، هر چه زودتر ظهور آقا امام زمان «عج» را مهیا سازد، که چشم منتظران به ظهور ایشان است.

شهید محمدباقر کارگر محبى

*************************

اگر قلب امام از تو رنجید، قلب امام زمان«عج» از تو مى‏رنجد، و قلب امام زمان«عج» که برنجد، خداوند قهرش مى‏آید.

شهید پرویز محمدى

 



نوشته شده در جمعه 91 اسفند 25ساعت ساعت 7:6 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مبادا خداى ناکرده انقلاب را سرسرى گرفته و یا زرق و برق دنیا جلو راهتان را حصار کند. که این انقلاب ان‏شاء الله از آن انقلاب هاست که مى‏خواهد دست شما را در دست امام زمان(عج) بگذارد.


به شما سفارش مى‏کنم که در حفظ این انقلاب، که با خون هزاران شهید و اطفال به خاک و خون کشیده و هزاران آواره، به ثمر رسیده، کوشا باشید. و مطمئن باشید که این رحمت خداست، که بر سر ما باریدن گرفته است. و اگر بخواهیم که این لطف و عنایت خدا باداوم بماند، باید از هر نوع مشکلات نهراسیم و باعزت،دین خدا را یارى کرده و به عهد و پیمان خود باوفاتر باشیم.

 شهید حسین نجفى

 

************************


امیدوارم که در این راه مقدس که در پیش گرفته‏ام، بتوانم دینى که در گردنم هست، اداء کنم و بتوانم در راه اسلام، قدمى بردارم. و این دین که حفظ اسلام است، در گردن یکایک ملت ایران است.

شهیدحسین برگى

 

************************

 

از خانواد? عزیزم مى‏خواهم که راه امام را دنبال کنند، و امیدوارم برادران و دوستان، بعد از من بتوانند با پایدارى، مرز و بوم این کشور اسلامى را از دست دشمنان پلید و کافر پاک گردانند.

شهید محمد حسین فیروزى

 

************************


ابرقدرت‏ها و عوامل آن‏ها، در خارج و داخل کشور، هیچ گونه آسیبى نمى‏توانند به انقلاب اسلامى بزنند. و تنها این ما هستیم که با اعمال و رفتار خود مى‏توانیم، این نعمت را حفظ یا خداى نکرده از دست بدهیم. از خدا مى‏خواهم به خاطر خون شهیدان عزیزى که به لقاءالله رسیده‏اند، به همه ما توفیق دهد که از انحراف از قوانین اسلام، دورى گزینیم. و همیشه راه اسلام را، حتى اگر بر خلاف خواست‏هاى نفسانى ماست، انتخاب کنیم.

شهید ابوالفضل طیبى

 

************************

 

برادران! هر چه در توان دارید خود را مجهز سازید و در مقابل شرق و غرب و ایادى داخلی‌اش، ثابت قدم باشید.

شهید حسین هادى

 

************************

 

همواره در هر کجا هستید، انقلاب را یارى کنید، تا انقلاب عظیم ما به پیروزى کامل برسد.

 

شهید على کبر عبداللهى


************************


اى ملت غیور و شهید پرور. مبادا به خاطر کثرت شهدا و مجروحین و اسرا و معلولین، از جنگ و جهاد خسته شوید. و تن به صلح ننگین بدهید. زیرا که هر یک از این شهدا، قطره قطره خونشان ضامن پیروزى است.

شهید حمیدرضا مساح شوکت آباد


************************

 

پس اى هم? ملت مظلوم، خروش برآورید و بپا خیزید که اگر خداى ناکرده این منافقین و این جنایتکاران شرق و غرب، بر ما غلبه کنند، دمار از روزگار تو برخواهند آورد. ولى آن‏ها باید بدانند که خودشان و یارانشان باید این آرزو را به گور ببرند.

شهید حسین قاینى


************************

 

به تبع آن‌ها (دشمنان) در حالى که سخت به وحشت افتاده‏اند بالاخره در مقابل اراد? محکم و قوى شما امت حزب ا... سر تعظیم فرود آورده و این حقیقت را قبول کرده‏اند که امام و امت ما هر چه اراده کنند به آن مى‏رسند.

شهید غلامرضا شریفى پناه

 

************************

 

این انقلاب بایستى با نیروى شماها استوار بماند، مى‏دانیم اکثریت شما قلبتان پاک است ولى در اثر خسته شدن، بعضى مسائل را عنوان مى‏کنید. ولى از نظر جسمى جان نثارید. از نظر زبانى و ظاهرى هم باشید. و اما شما برادران گرانقدر پاسدار! سعى کنید خودتان را مطلق نکنید. ارتش را از خودتان بدانید. و با همدیگر بیشتر اُخت شوید. سعى کنید هماهنگیتان بیشتر باشد.

شهید محمدرضا حسینى

 

************************

 

از شما امت شهیدپرور و قهرمان پرور مى‏خواهم که همواره در راه اصیل اسلام واقعى قدم بردارید. و با دشمنان اسلام مبارزه کنید.

 شهید على فلکى


************************


پس برادران و خواهران! که از اول انقلاب توطئه‏هاى شیطان‏ها را یکى پس از دیگرى را در نطفه خفه کردید، این بار هم هوشیارانه تمام نقشه‏هاى این گروه به ظاهر اسلامى را در هم بشکنید. و نگذارید به اهداف شوم خود برسند.

شهید غلامحسین هادى گازارى


************************

 

گروهى به ظاهر مسلمان و حتى نماز شب خوانهایى وجود دارند که در ادارات و متأسفانه، در بعضى ارگان‏ها نفوذ کرده‏اند، که از درون، انقلابمان را لکه دار کنند. و آن‏ها افرادى هستند که مى‏گویند چه لزومى داشت که انقلاب اسلامى سر کار بیاید. چون با آمدن انقلاب اسلامى فساد برچیده شده و ظهور امام‌زمان«عج» به تأخیر مى‏افتد. و آن‏ها ولایت فقیه را قبول ندارند. و مذبوحانه مثل حزب توده که چهر? آن‏ها بر همگان روشن بود خود را به ظاهر مقلد امام مطرح کرده‏اند. این‏ها چون دیدند که دیگر جایى براى آن‏ها در انقلاب نمانده، با اطلاعیه‏هایى به ظاهر انقلابى- که ما دیگر پس از این جلسه‏اى به این نام نخواهیم داشت- خود را انقلابى مطرح کردند. مردم هوشیار هستند. و گول این‏ها را نمى‏خورند.

شهید غلام حسین هادى گازارى

************************


خیر دنیا و آخرت در خدمت به جمهورى اسلامى است.

شهید غلامرضا صباغ گل
************************


خواهر عزیزم! بدان که امروز ما باید از آنچه که داریم براى حفظ اسلام استفاده کنیم و ان‌شاء الله برادرم نیز به تکلیفى که برعهد? اوست، یعنى در خدمت جنگ قرار گرفتن، عمل بکند.

 شهید حسن رضا ماژانى




نوشته شده در جمعه 91 اسفند 18ساعت ساعت 9:53 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

از شما مى‏خواهم که براى اسلام و انقلاب اسلامى، تبلیغات زیادى بکنید تا نداى اسلام‏طلبى به اقصا نقاط جهان برسد، و در اشاعه وگسترش فرهنگ اسلامى تلاش کنید، و از هیچ کوشش و تلاشى، دریغ نکنید.

شهید اکبر چاجى
*********************
پیام من به امت اسلام این است که، تمام حرکات و کارهاى شما به خاطر خدا باشد، و بر نفس خود غلبه کرده و با وحدت کلمه، دشمن را هر کجا که هست خوار و نابود کنید. و به منافقین و دیگر گروه‏هاى غیر اسلامى و غیر خط امام فرصت فعالیت نداده و با سلاح ایمان، به جنگ آن‏ها رفته و اسلام را پیروز و دشمن را نابود کنند.

 شهید على محمد تاجدینى
**********************
اى ملت ایران! بجنگید، و ایران خود را آزاد کنید از چنگ دشمن خارجى، مثل عراق و آمریکا و این دشمن داخلى را سرجای خود بنشانید.

شهید محمد چاحوضى
***********************

از شما ملت قهرمان و همیشه در صحنه‏ى ایران مى‏خواهم: همان طور که همیشه چه در پیش از انقلاب و بعد از انقلاب در به ثمر رسیدن انقلاب و صدور آن، فعالیت مى‏کرده‏اید باز هم ادامه دهید. شهید

علیرضا طیبى نژاد

*********************
خواهران گرامى! من مى‏دانم که دورى من خیلى براى شما سخت است، ولى خودتان مى‏دانید که دشمنان اسلام درصدد هستند که اسلام را از همان ریشه بکنند. پس باید مقابل این دشمنان خدا، ایستاد و من و برادرانم باید بایستیم حتى اگر به قیمت ریختن خونمان باشد.

شهید غلامعلى بنیانى


***********************
خواهران و برادران خودم را سلام مى‏رسانم. و امیدوارم خداوند به آن‏ها اراده‏اى قوى و استوار عطا فرماید، تا بتوانند هر چه کامل‏تر، در راه خدا براى یارى اسلام و مستضعفین و دفاع از سرزمین و ناموس، قدم بردارند.

شهید محمد رضا نصرالهى


************************
پدرجان! مانند دیگر پدران شهید استوار و غیور باشید، و همیشه به فکر نابودى دشمنان اسلام باشید.

شهید سعید افشین


************************
اى امت اسلامى! جبهه‏هاى نبرد حق علیه باطل را ترک نکنید و به این وسیله، حافظ این انقلاب و جمهورى اسلامى باشید.

شهید محمود قاینى

************************

شما اى عزیزان پاسدار! به راهتان ادامه دهید، و چشم دشمنان را کور کنید و این سنگر بزرگ، یعنى سپاه، را خالى نگذارید که امام مى‏فرماید: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

 شهید علیرضا شبانى


*************************
امیدوارم برادران و دوستان، بعد از من بتوانند با پایدارى، مرز و بوم این کشور اسلامى را از دست دشمنان پلید و کافر پاک گردانند.

شهید ایوب مرتضوى

************************

به شما آگاهى و هوشیارى مى‏دهم، همیشه و در همه جا در صحنه باشید.

شهید محمد حسن قلى‏زاده

*************************
اکنون که در آستانه‏ى اعزام به جبهه هستم، خیلى خوشحالم که شاید بتوانم قدمى کوچک و ناچیز جهت دفاع از حیثیت اسلام و ایران و حفظ انقلاب و دستاوردهاى آن بردارم، و قلبم روشن است.

شهید علیرضا بهرامى

************************
با تکیه به قدرت الهى و تزکیه‌ی نفس خویش، مملکت اسلامیمان را در زمینه‏ى تخصص‏هاى مورد نیاز دینى و صنعتى و اقتصادى بى نیاز کنید.

 شهید احمدرضا صابر

*************************
خدایا! این امت به پا خاسته را یارى کن، تا انقلاب اسلامى را یارى کنند. و به تمام جهانیان صادر نمایند.

شهید مهدى شریفى

*************************
از ملت بیرجند مى‏خواهم، این انقلاب را یارى کنند.

 شهید حسین برگى

*************************
حالا وظیفه‏ى شما سنگین و بزرگ شده. باید با تمام نیرو و قدرتى که دارید از انقلاب پشتیبانى کنید.

شهید کاظم خائف


*************************

اى برادران و خواهران شهیدپرور ایران! و اى کسانى که پیام ما را مى‏شنوید، آگاه باشید، که زندگى دنیا شما را غافلگیر نکند و اى کسانى که علیه این انقلاب اسلامى شایعه پراکنى مى‏کنید، آیا این فکر را کرده‏اید که خاک، روزى شما را در میان خود خواهد فشرد، و هیچ کس صداى شما را در دل خاک نخواهد شنید. شهید محمد رضا صفاری

*************************


با مخالفین انقلاب اسلامى هیچ گونه سازش و صمیمیتى نداشته باشید. که خطرى بزرگ است و بدانید، که تمام شهداى ما براى همین انقلاب اسلامى و برپایى حکومت اسلامى و قانون الله،جان فدا کردند،مبادا از این مسیر منحرف شوید.

شهید مهدى صبورى



نوشته شده در جمعه 91 اسفند 18ساعت ساعت 9:50 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید


تعلیمات اساسی اسلام بیشتر بر محور عوامل اصلاح اجتماعی و ایجاد شرایط آرامش در زندگی دور می‌زند. قرآن کریم در آغاز سورة‌مبارکة نساء،‌ تنظیم خانواده را بر پایة‌ اصول فطری و اسلامی،‌از عوامل مؤثر تأمین آرامش محسوب و آنگاه دستور اطلاح داخلی جامعه را با زدودن عناصر نفاق و شقاق بیان می‌دارد و سپس به مبانی اصلاح جوامع بشری و از میان بردن عوامل کفر و فساد می‌پردازد و سه عامل خطر را، که سایة‌ شوم آن ویرانگر حیات بشر و نابودکنندة صلح و امنیت است، دقیقاً‌ مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهد و برای پیشگیری از تأثیر آن و تأمین آسایش و سعادت بشر دستورات لازم را ارائه می‌فرماید.

 


در اینجا به تناسب مطلب و عامل اساسی فساد یعنی کفر و نفاق می‌پردازیم،‌که دربارة‌عامل اول در بخشهای گذشته نیز مطالبی بیان شد،‌و اکنون به ذکر آیات مربوط به جهاد با نفاق و منافقین می‌پردازیم. در قرآن کریم آیات بیشماری در نکوهش نفاق و منافقین آمده،‌ و چهره‌های گوناگون آنان را برملا شاخته،‌و این گروه را به عنوان خطرناکترین دشمن قلمداد نموده است، و عذابی سخت‌تر از عذاب کافران برای آنان مقرر و بیش از کفار - که دشمنان آشکارند - به بیان لزوم جنگ و مبارزه با آنان پرداخته است.

 


آیات مبارکة‌ قرآن از صفات پلید منافقین پرده برداشته،‌ آنها را به دورویی و کارشکنی و مکر، خدعه و فریبکاری معرفی و نسبت به خطر آنان برای جامعه اسلامی هشدار داده است،‌ زیرا نفاق و دورویی مهمترین عاملی است که هر نهضتی را سرنگون، و هر اصلاحی را تباه می‌کند و هر پیشرفتی را متوقف می‌سازد. بدین لحاظ قرآن کریم دربارة‌ تشکیل نیرو و تنظیم سپاه برای مبارزه با دشمنان آشکار تنها چند آیه آورده ولی هنگام سخن از نفاق،‌آیات بسیاری را به آن اختصاص داده است و این نکته را خاطر نشان می‌سازد که مؤثرترین حربه برای ایجاد شکست د رجبهة‌ جنگ عامل نفاق می‌باشد و چنانچه مزاج جامعه از این بیماری مهلک پاک گردد قویترین نیروی پیروزی را در بر دارد، گر چه تعداد جنگجویان و ساز و برگ نظامی آن اندک و محدود باشد. هر مصیبت و بلایی را که لشگریان اسلام در جنگهای احد و حنین متحمل شدند فقط به خاطر کارشکنی و نفاق بود و به طور کلی در تاریخ مبارزة‌حق و باطل که سابقة‌دیرینة‌آن از زمان پیدایش شهوات و برخورد تمایلات است. برای تحقیر حق با وجود کثرت قوای آن، و تحکیم باطل با کمی نیرویش، عاملی قویتر از فتنه‌انگیزی و کارشکنی در میان پیروان حق به چشم نمی‌خورد. این عامل ویرانگر به هر جا برسد صفهای منظم را پراکنده، دلهای گرم و خروشان را سردو ناامید، و تصمیمها را سست می‌گرداند. سایة‌ کثیف و سنگین همین عامل بر سر مسلمانان امروز گسترده شده و آنان را از پیشروی در همة‌ صحنه‌های زندگی نه تنها باز داشته که عقب رانده است. بدین جهت است که قرآن کریم چنان زبان نکوهشی دربارة‌ منافقان سست عنصر گشوده که هرگز درحق کافران چنین نیاورده است. اوصاف زننده و پلیدی که برای آنان ذکر می‌کند نظیرش درمیان بت‌پرستان هم نیست.

 


در عهد رسول اکرم (ص) هر جا که پای تفرقه‌افکنی و نفاق به میان می‌آمد، قرآن بلافاصله متعرض احوال منافقان می‌شد و نیات پلیدشان را آشکار می‌ساخت، تا آنکه سورة‌ توبه نازل شد و با اسلوب و روش خاصی اصناف و انواع آنان و خرابکاریهایشان را مشروحاً بیان کرد.

 

قرآن در ضمن سرگذشتهایی که از جنگهای حق و باطل نقل می‌کند بیشتر سعی دارد تا نقشه‌های گوناگون منافقان را که بامهارت طرح و با نیرنگهای فریبنده میان مسلمانان پخش می‌گردند در سوره‌های متعدد مانند سورة‌ نساء و آل عمران و أنفال و توبه و احزاب و منافقون و محمد(ص) تبیین می‌نماید.

 

اینک به همراه خواننده گرامی بر آیات سوره‌های مزبور مروری گذار می‌نماییم تا همگی در پرتو راهنمایی پروردگار متعال راه سعادت خود را بیابیم و آمادة‌ تلاش برا ی زدودن موانع رشد و مقابله با تکامل فساد باشیم.

 

در سورة‌ نساء کارشکنی به صورت اهمال، در اجابت فرمان جنگ آمده که « منافقان »‌ در این باره سستی می‌کردند و دیگران را هم به سستی وامی‌داشتند. خداوند می‌فرماید: « و همانا گروهی از شما منافقند،‌ به ظاهر دوست و د رباطن دشمن شمایند به خبرهای مجعول هول انگیز شما را ترسان ساخته از جهاد باز می‌دارند، و اگر به شما حادثة ناگواری رسد، آن منافق مردم، به طریق شماتت گویند خدا ما را مورد لطف قرار داد و از این حادثه که آنها را به کشتن داد محفوظ داشت، و اگر فضل خدا شامل حال شما گردد، گویی میان شما و آنان ابداً دوستی نیست( تا نفع شما را نفع خود دانند ) گویند ای کاش ما نیز با آنها به جهاد رفته بودیم تا به نعمت فتج و غنیمت بسیاری که نصیب آنان شد بهرة فراوان می‌بردیم .61

 


برخی از منافقان گرچه فعالیت و جنبشی به هنگام بروز جنگ از خود ظاهر می‌ساختند، ولی تنها به علت بهره‌برداری مادی آن بوده و هرگز ایمان قلبی و انگیزة باطنی نداشتند تا جان خود را در راه فداکاری از دست بدهند.

 

بنابراین، اینان را باید از میان سپاه مسلمین بیرون راند و محیط جنگاوران شیر دل و با صفا را از آلودگیشان پاک ساخت و برای خنثی نمودن تأثیر فکری آنان و اینکه مادیات در نظر سربازان مهم جلوه نکند، آنان را به بهره‌های معنوی و مزایایی که د ردنیا و آخرت در پرتو رضای پروردگار به دست خواهند آورد متوجه ساخت.

 

قرآن کریم دراین‌باره می‌فرماید: « مؤمنان باید در راه خدا با آنا که حیات مادی دنیا را بر آخرت گزیدند جهاد کنند‌، و هر کس د رجهاد به راه خدا کشته شود یا فاتح گردد زود باشد که او را در بهشت ابدی اجری عظیم دهیم. » 62

 

با ذکر همین آیات از سورة‌ نساء بسنده می‌شود. اکنون، آیات دیگری از سورة آل عمران رامتذکر می‌گردیم: د رسورة‌آل عمران موضوع جنگ احد و شدایدی که به واسطة‌ آن گریبانگیر مسلمانان شد مطرح گردیده است. در این غزوه دروغگویان و شایعه‌سازان با شایع کردن رحلت پیامبر اکرم(ص) جنگ روانی به راه انداختند،‌ و این شایعه گرچه اثر سوء گذاشت و شکافی د رنیروی جنگاوران مسلمانان ایجاد کرد، لیکن اذهان مسلمین را به مرگ و معانی پویای آن و اینکه همه جا ممکن است به سراغ انسان بیاید و زمان جنگ و صلح نمی‌شناسد، متوجه ساخت و به آنان آموخت که سربازان نباید از شنیدن نام مرگ دچار وحشت و نگرانی شوند و در تصمیم خود خللی وارد آورند. می‌فرماید:‌ « محمد (ص) نیست مگر پیامبری از جانب خدا که پیش از او نیز پیامبرانی بودند و از این جهان در گذشتند، اگر او نیز درگذردشما باز به دین جاهلیت خود باز خواهید گشت؟ پس هر که مرتد شود به خدا ضرری نخواهد رسید خود را به زیان انداخته، و هرکس شکر نعمت دین گذارد و در اسلام پایدار بماند البته خداوند جزای نیک اعمال به شکرگزاران عطا خواهد کرد. »‌63 و نیز درجای دیگری از همین سوره نوع دیگری از کارشکنی و تفرفه اندازی را که د رقالب ابراز دلسوزی و تأسف بر سوگ شهدا عنوان می‌شود بازگو می‌فرماید: « ای گرویدگان به دین اسلام شما بمانند آنان که راه کفر و نفاق پیمودند نباشید، که گفتند اگر برادران و خویشان ما به سفرنرفته یا به جنگ حاضر نمی‌شدند،‌ به چنگ مرگ نمی‌افتادند. این آرزوهای باطل را خدا حسرت دل آنان خواهد کرد خداست که زنده می‌گرداند و می‌میراند (به هر وقت و هر سبب که می‌خواهد.) » 64

 

بنابراین مسلمین را از این روش که کافران به آن معتقدند و هیچ گونه ارزش و فضیلتی برای «شهادت» در راه خدا قائل نیستند باز می‌دارد، و در مقابل این افکار مسموم پاسخ می‌دهد که: « بگو ای پیغمبر اگر در خانه‌های خود هم می‌بودید باز آنان که سرنوشت آنها در قضای الهی کشته شدن است از خانه به قتلگاه البته به پای خود بیرون می‌آمدند.» 65

 



نوشته شده در جمعه 91 اسفند 18ساعت ساعت 9:45 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin