سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها


دشمنان خارجی: آمریکا، شوروی ، اسرائیل ، انگلیس و فرانسه.

*************

دشمنان خونخوار اسلام: آمریکا ، شوروی و اسرائیل.

*************

دشمنان داخلی : منافقان، توده ایها ، محتکران ، گرانفروشان ، دغلبازان و فرصت طلبان .

*************

دشمن تجاوزگر(ارتش عراق): یکی از مهره های کثیف امپریالیسم آمریکا.

*************

دشمن شماره یک: آمریکای جنایتکار .

*************

دعا: وسیله ای برای رسیدن به خدا . تسکین دردها.

*************

دفاع از روحانیت : دفاع از اسلام.

*************

خمینی: بزرگمرد انقلاب اسلامی در قرن بیستم که جهان بشریت را برای رهایی از استعمار و استثمار بیدار کرد. کسی که قلب مرده ما را به مسیر احیا هدایت کرد و اغلال را از گردن امتی بگسلید و فرو انداخت. خورشید هدایت شرق زمین که بعد از چهارده قرن با نقش توحیدی اش روحی در کالبد پژمرده میلیونها مسلمان و مستضعف جهان دمید و آنان را از خواب غفلت بیدار کرد و خط بطلان بر کارنامه دوهزار و پانصد ساله شاهنشاهی کشید و پیکر ننگینشان را به زباله دان تاریخ فرستاد. نوری بود در ظلمتهای شاهنشاهی و انفجاری بود در سکوت قرنها؛ او که همه ما را از ورطه های فحشا و منکرات به صلاح رهنمون کرد. همه اسلام . تجلی بارز روحانیت راستین اسلام. نعمت بزرگ خداوند در این عصر و زمانه.

نامی که در رگ ، پوست ، خون و قلب ما جای دارد. اسوه خودسازی عصر و نمونه مقاومت ؛یگانه یاور مسلمان در زمان حال و یگانه مردی که تا حال در برابر ظالمان جهان مانند دژ محکمی ایستاده است.

فرزند رشید پیغمبر ، رهبر شیعیان جهان . عصاره خلقت ؛ وارث نبوت. قائدی که قیام کرد و ملت ما را از ناآگاهی ها و گمراهیها نجات داد و مشت محکمی بردهان تمام ابر قدرتها زد. چهره حقیقی اسلام. کسی که با رهری قاطع و روشن خود نیاز را در مقابل اسلام به زانو درآورد و افتخار و شرافت اسلامی را به ملت ایران بازگردانید و اسلام را در این کشور زنده نمود. او که احکام اسلام را احیا نمود و ما را به راه انبیا و اولیا خدا هدایت فرمود . اوو که قیامش موجب زنده شدن انسانیت شد.

محور خیمه اسلام . سیدی پاک ازنسل حسین (ع) منادی ایمان . ادامه دهنده راه شهدا و انبیا؛ ناجی مستضعفان و احیا کننده دین محمدی (ص) است. مجموعه ای از معارف اسلامی که در همه این معارف الگو و اسوه است . چراغ هدایت و کلید فتح. چکیده و پرورده محمد(ص) ؛ پیامبر شهیدان. اسلام ناطق. قرآن و تقوای مجسم. منحنی انسانهای خفته. سرآمد تقوا پیشگان. کسی که اسلام را از انزوا بیرون آورد و حیث و آبروی از دست رفته مسلمانان را بار دیگر به حول و قوه الهی به دامن اسلام و قرآن باز گرداند. بانی استقلال ؛ هادی گمشدگان ؛ مرد دین و سیاست . پیری که کلامش نور، نگاهش امید آفرین، دعایش مستجاب درگاه الهی ، سربازانش راهی راه خدا، پویندگان راهش عشاق مهدی (عج) . آن کس که در خروشش دریاها از خروش می ایستند. نعمتی از طرف پروردگار متعال برای همه مستضعفان به خصوص مردم ایران . پرچمدار عالم انسان و انسانیت و ولی امر مرد و زن  مومن. مشکل گشای شیعیان جهان. رهبری که شبها را تنها به یاد خدا روز می کند حبل الله . اسطوره مقاومت و اسوه تاریخ . بنیانگذار،رهبر و ینگهبان انقلاب اسلامی نوری الهی که بر زمین ما تابیده است . اسوه و الگوی همه انسانها بعد از پیامبران و امامان بر روی زمین. ناجی ایران . نمونه اسلام واقعی . اسوه شجاعت ، بلاغت ، سیاست ، ولایت ، فضیلت ، عدالت ، فقاهت، قضاوت و محمب ؛ و دلیلی آشکار از امام زمان (عج) . شخصیتی که با حکومت بر امت اسلام جرات به خرج می دهد تا کوچکترین حقی از کسی ضایع نشود.

حرکت دهنده نهضت امام حسین (ع). عروه الوثقای زمان و حبل المتین الهی . ادامه دهنده راه انبیا و امامان. معجره خدا در قرن حاضر . آیت حق ؛ نجات دهنده مسلمانان . مشعلدار صراط حقیقت و طلایه دار کراوان فضیلت . هدیه خدا. عارف به حق الله و سالک به طریق الله. شمع سوزان اسلام که پروانه وار دور معشوق خود می چرخد . ستاره امید و نغمه آزادی .کسی که مقام ولای انسانیت را به مردم جهان شناساند و طعم شیرین آزادی را در کامها چکاند . موجودی الهی . اجرا کننده قوانین الهی و  بنیانگذار جمهوری اسلامی که تا کنون هیچ کس بعد از ائمه (ع) نظیر او را ندیده است . احیا کننده اصالت قرآن و مکتب ؛ نایب بر حق حضرت مهدی (عج) .

نمونه بارز تقوا؛ انسانی تکامل یافته. روح متعالی و جلوه ای راستین از تشعشعات ربوبی . عصاره حسین(ع) . زیباترین کلمه قرن. کسی که با کلامش تمامی کاخهای ظلم و ستم را به لرزه می افکند . پیام رسان اسلام راستین . سمبل وحدت امت اسلامی.

مرد آسمانی . اگر آب تمام دریاها مرکب و صفات گیتی کاغذ و شاخه های درختها قلم شوند ، نیم توانند خمینی را توصیف کنند . این مرد بزرگ را تنه خداوند منان یم تواند توصیف کند و چهارده معصوم.

جلوه حق ، مظهر اسما الله . الگوی مقاومت ، محبوب همه ملل محروم و مستضعف . نمونه عالی مکتب و انسانیت . کسی که معیارهای غلط متفکران خود فروخته کفر مارکسیستی را بعد از سالها بهم ریخت و اصالت انسانها را با معیارهای حرکتهای الهی به خودشان بازگردانید ؛ و حرکت کند مسلمانان را بعد از فروکش شدن ، تند نمود و شعله ور ساخت. مستضعفان را از استضعاف فکری نجات داد و ثابت کرد که جهان را پروردگاری است رحمان و رحیم و در انسانها میلی است مذهبی که فطری است. ابر مرد تاریخ بعد از امام حسین(ع).



نوشته شده در جمعه 91 اردیبهشت 15ساعت ساعت 12:28 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin