سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

یاوران با وفای آقا اباعبدالله الحسین (ع) . پیشمرگان روح خدا . از خود رسته ها و به خدا پیوسته ها. یاوران قرآن . سربازان امام زمان (عج) . جان برکفان خودباخته . آنهایی که تمام وابستگیها را کنار زده. شیداییان شهادت که در سنگر صیانت از اسالم و انقلاب عزیز اسلامی بار دیگر تحقق بخش رویارویی همه ایمان در برابر همه کفر شده اند. در ناله های نیمه شبها و دعای شان ، در غرور نگاه شان، در صلابت گامهای شان ، در ترنم بغض آلود حسین حسین شان و در چهره های خسته و خاک آلودشان تجلی زیباترین روحهاست.

انسانهایی با چهره های نورانی ، قامتهای استوار ، قلوب مستاق که ذکر "الله" بر لب دارند و جامه خونین حسین (ع) برتن. از جان گذشتگان در راه خدا. آنهایی که کوههای سر به فلک کشیده غرب را و دشتهای جنوب را با خونشان آزاد کردند. کسانی که در صحنه نبرد ، راست قامتانند؛ به خدا اتکال می نمایند. و با توکل بر او به پیش می تازند. نه در سختیها و نه در پیروزیها ، در هیچ کجا از یاد او غافل نمی شوند و محکم و مقاوم چون کوه می ایستند و دشمن را از پای درمی آورند.

گلهای امام حسین(ع) هستند. آبیاری این گلها را امام امت خمینی انجام می دهد. امام همیشه با اینها حرف می زند و با سخنانش مثل یک قیچی باغبانی شاخه های زیادی آنها را – که همان تعلقات دنیایی است- قطع می کند تا این گلها بالغ شوند. کسانی که مردانه می جنگند و عاشقانه به شهادت می رسند. انسانهای ساجد و عابد . انسانهای دلباخته ای که شیفتگان شهادتند و عاشقان وصال ، آنان که از هرچه غیر خداست بریده اند وبه حق پیوسته اند. زاهدان شب و شیران دلاور روز. جان برکفا مخلص و ایثارگرند که در راه خدا از بذل هیچ چیز ابایی ندارد. از خانه و خانواده ، جان و مال، دوست و رفقی گذشته اند و خالصانه به انجام وظیفه خود مشغولند. مبارزان و عاشقان حسین شهید (ع) که با فریاد "الله اکبر" و "یاحسین" لرزه بر اندام جهانخواران شرق و غرب انداختند و ثابت کردند که اسلام می تواند با دست خالی و ایمان و فتوای ولی فقیه جهان را به لرزه در آورد.

اسیر معشوق هستند؛ آنهایی که به خاطر سبقت در جبهه رفتن اشکها می ریزند و شیونها می کنند. پویندگان راه حسین (ع) و جویندگان را "الله" هستند.

اینها قصد دارند درسی را که در مدرسه ای به وسعت ایارن با معلمی همچون حسین(ع) درباره ایثار ، جهاد و شهادت آموخته اند به ناظم این جهان بازگو کنند.

عاشقان طریق حسینی ؛ اعجازهای زمان ؛ خالصان پاک . کسانی که دنیای دنی و پست را به مکانی مبدل ساختند که محلی شد برای ارتباط شان با "الله" و نزدیکی و قرب به او.

دریایی از معرفت اند.خالصانه سلاح بر می دارند و شجاعانه می رزمند. این ایثارگران با ایثار خون خود آیات قرآنی را تفسیر می کنند. دعاهایشان گوش دشمنان شان را کر کرده و "یارب یارب" آنان مچون پتکی برسر بعثیها فرود می آید. اینها وارثان سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و ادامه دهنده راه او هستند . عده ای از اینها برادران شهدا و عده ای نیز از خانواده های اسرا و مفقودان هستند که سلاح برادرشان را به دوش می کشند. سوخته دلان عاشقی که آروزی وصال حق آنان را بی تاب نموده و در التهاب جانگداز خویش حیرانند.

آنان که با جانبازیهای ایثارگرانه حماسه هایی آفریدند که به جز مقطعی کوتاه از صدر اسلام ، تاریخ بشریت نظیرش را سراغ ندارد. آنان که امام خمینی- پرچمدار والای اسلام- مقتدار و راهبرسان است. بازوهای مسلح ولایت فقیه . کسانی که با عزمی راسخ و استوار در گرمای جنوب و سرمای غرب کشورمان در برابر صدامیان چون سدی آهنینی ایستاده و با سرکوب دشمن دلاوران به پیش می تازند.

*************

روحانیت اصیل:

پیشتازان جامعه.

*************

روحانیت مبارز:

همیشه منبع الهام و انقلابها و نهضتها بوده و در صف جلو همیشه پیش قدم قیامهاست و از یهچ گونه جانفشانی دریغ نداشته و هرگاه خطر منافقان و دشمنان را برای انقلاب حس می کند ، جوشان و خروشان به مبارزه ی افشاگری  می پردازد و همیشه یار اسلام بوده . آنان که سالها برای پیروزی این انقلاب زحمت کشیده و زجر و شکنجه دیده اند و در زندانهای مخوف رژیم سفاک پهلوی مقاومت و پایداری نموده اند. روحانیتی که همیشه به فکر راهنمایی مردم محروم بودند و خون پاکشان چون"مدرس" ها، "اندرزگو" ها؛ "بهشتی"ها و"باهنر" ها به زمین ریخت ؛ و با خونشان این پیام را به ما دادند : استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی .

*************

روحانیت متعهد:

چراغهای راهنمایی هستند که ما را به هدف نزدیکتر می سازند . آنها که پروانه مار دور شمع هستی چرخیدند و به پیمان با خدا وفا کردند.

*************

روحانیت متعهد و مبارز:

راهنمایان کتب پویایی اسلام

*************

روحانیت متعهد و مسئول:

شروع کننده حامی و غذا دهنده انقلابند.

*************

روحانیت مقاوم:

 آنان که با مبارزه خونین خود در طی سالیان دراز با کفر و استکبار به مبارزه پرداختند و اسلام و قرآن را یاری کردند . وارثان امامان.



نوشته شده در جمعه 91 اردیبهشت 15ساعت ساعت 12:33 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin