سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

نسبت به مسائل بى تفاوت نبوده و نظارت همگانى و همیشگى خود را بر جریانات روز حفظ کنید و بدانید که فقط حضور شما در صحنه هاست که شرق و غرب را به وحشت انداخته است.

شهید پرویز محمدى       

*********************

 از نهادها و ارگان‏هاى انقلابى پشتیبانى نموده و نگذارید، که این نهادها که جوشیده از بطن انقلاب و ثمره ى خون شهیدانمان است به دست عناصرى فرصت طلب مغرض و یا عواملى ناآگاه از مسیر الهى‏اش منحرف شود. در برابر حقایق و دستورات اسلام سر تسلیم و در برابر ظلم و خطوط انحرافى همچون موجى طغیان و آنان را براى همیشه رسوا کنید. لحظات زندگى را در دوران انقلاب غنیمت شمارید و به درگاه پرعظمت الهى شکر نهید. که خدایمان سر ما منت گذاشت و ما در عصر انقلاب اسلامى ایران آفرید.

شهید پرویز محمدى       

 *********************

برادران دانش‏آموز، در قیامت در قبال خون شهیدان مسئولید، و باید جواب گوى ناله‏هاى مادران و فرزندان شهدا باشید و اگر درس مى‏خوانید درس را مى‏توانید همراه با جنگ بخوانید، درستان باید درس ایثار باشد و این را بدانید که درس خواندن فقط با حضور در کلاس میسر نمى‏شود زیرا آن کسى که علم را فقط در چهارچوب درس خوانده، مى‏داند، نمى‏تواند مشکلات جامعه را حل کند.

 شهید حسینعلى باقرپور       

*********************

 اى روحانیون معظم، اى طلاب دینى، اى شاگردان مکتب امام صادق (ع)، اى میهمانان ضیافت امام محمد باقر(ع)، بدانید علم بدون عمل وزر و، وبالى خواهد بود بر دوش، حاصل آن عالم بى عمل و منزوى از جامعه و غافل از دردهاى محرومان و مستضعفان است و جز انگلى به دوش جامعه نخواهد بود. چرا که آن علمى که در عمل کارساز نباشد، هیچ دردى از جامعه دوا نخواهد کرد بلکه خود دردى بر درد ملت است.

 شهید حسن محقر       

*********************

شما اى دانش‏آموزان و شما اى همکلاس‏هاى عزیز و گرامى شما که در این زمان مى‏بینید عده‏اى در سال قبل با شما سر یک میز و با هم در یک کلاس درس خوانده‏اید، اکنون شهید گشته‏اند، یا معلول یا مجروح شده‏اند، باید احساس مسئولیت بیشترى نسبت به انقلاب داشته و وظیفه خود را انجام دهید.

شهید على اکبر دلیمى       

 *********************

من به عنوان فردى از آحاد ملت مسلمان، به تمامى مردم حزب الله، خصوصا مسئولین امر پیشنهاد مى‏کنم که همیشه در جهت اسلام و قرآن بوده باشید، که هستید و هیچ مسئله و روشى شما را از هدف و جهتى که دارید منحرف ننماید.

شهید فرامرز حسینى       

*********************

 شما مردم مدیون خون شهیدان هستید. وظیفه شما در مقابل این خون‏هاى پاک بندگى خدا و عمل به قوانین اسلام و حفظ وجهه اسلامى و انقلاب است. از امام امت که نایب حجت خداست، اطاعت کنید و خود را لایق این رهبرى سازید. 

 مسئولیت خود را آن چنان که خداوند و اسلام و امام مى‏خواهند، انجام داده باشید و این را هرگز فراموش نکنید تا خود را نساختیم و در وجود خود تغییراتى نداشته باشیم، جامعه ‏اى ساخته نمى‏شد و نمى‏توانیم کسى را بسازیم.

شهید فرامرز حسینى       

 *********************

پیام من به امت شهیدپرور این است. هر روز به آمار شهدا اضافه مى‏شود، مسئولیت شما سنگین‏تر مى‏شود و آن رساندن پیام خون شهدا به گیتى عالم است.

 شهید شاه‏رضا رضایى        

*********************

 امیدوارم که به وظیفه ى اسلامى خویش، در مقابل شهادت من عمل کنید و فراموش نکنید که ما هر چه داریم براى امام حسین(ع) و یارانش است.

 شهید حیدر تیرافکن       

 *********************

این انقلاب ساده به دست نیامده لذا، فرزندانمان را باید طورى تربیت کنیم که در آینده حافظ انقلاب باشند و نسبت به دفاع مقدس و جنگ و جبهه احساس مسئولیت کنند. شهید

سیدمحمد فیض ‏آبادى        

*********************

همسرم بدان که بعد از من مسئولیتى  بسیار سنگین به عهده دارى و آن مسئولیت استقامت نمودن تو، چون زینب (س) در مقابل مشکلات و همچنین تربیت فرزندم مى‏باشد. که در فرداى آینده رهرو امام و مکتبم باشد.

 من مى‏روم، تا این که به مسئولیت خدایى خود وفا نموده و به جهانیان بفهمانم که اسلام را یارى خواهم کرد، حتى با دادن جان و مالم و به رهبرم ایمان دارم. حتى با ریختن خونم.

شهید محمد بهادر       

 

*********************

 امت حزب الّله، شما خود بهتر از ما نسبت به مسائل آگاه هستید و دیگر مسأله‏اى براى گفتن نیست که بگویم، این خوشبختانه نتیجه ى روشن گریه اى مسئولین محترم جمهورى اسلامى و رهبرى درست و صحیح آن‏ها است.

شهید قاسم خرسند       

*********************

 برادران، با دشمنان اسلام دشمن و با دوستان اسلام دوست باشید و بار سنگین وظایف طاقت فرساى این وظیفه را، مردانه به منزل برسانید. 

شهید محمدرضا رحمانى       

*********************

 همه قشر دانشجو، کارگر، کشاورز و... ادارى و خلاصه همه و همه در مقابل این انقلاب مسئول هستید و نکند در این امر کوتاهى کنید، که فرداى قیامت در قبال خون شهیدان جواب گو هستید.

شهید حمید خیردستجردى             



نوشته شده در جمعه 91 اردیبهشت 15ساعت ساعت 12:46 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin