سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

چگونگی لو رفتن محل اختفا و کشته شدن قذافی
ابوبکرالفرجانی عضو شورای محلی شهر سرت به دنبال آزاد سازی این شهر به دست انقلابیون و دستگیری معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی و مرگ وی به دلیل شدت جراحات وارده از نحوه لو رفتن و مشخص شدن مکان وی خبر داد
 
**********
 عضو شورای محلی شهر سرت (زادگاه قذافی) گفت: قذافی پس از رصد مکالمه ای میان او با السنوسی رئیس دستگاه اطلاعاتی حکومت قذافی درباره امکان خروج وی از شهر سرت مخفیگاه وی لو رفت

منابع لیبیایی ابتدا اخباری از زخمی شدن شدید قذافی منتشر کردند و ساعاتی پس از آن اعلام شده که وی به دلیل شدت جراحات وارده کشته شده است.

منابعا انقلابی لیبی همچنین گزارش کردند که السنوسی نیز در سرت کشته شده است.

 انقلابیون با کشف دو جنازه اعلام کرده اند که یکی از این جنازه ها متعلق به خمیس پسر قذافی و دیگری متعلق به عبدالله السنوسی است.
برخی منابع لیبی  پیش از این اعلام کرده اند که سیف الاسلام، محمدو سعدی دیگر پسران قذافی در روزهای گذشته  دستگیر شده اند.

***************

 

شواهد نشانگر نقش محوری قرآن در بیداری اسلامی است
رئیس شورای‏عالی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست رسانه‌ای بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت قرآن توانست به پیروزی دست یابد و طاغوت را شکست دهد. کشورهای اسلامی هم اگر می‌خواهند به عزت و پیروزی برسند، هیچ راهی جز تمسک به قرآن ندارند که خوشبختانه بیداری اسلامی در سایه قرآن کریم در حال وقوع است.

 

*****************

 






نوشته شده در جمعه 90 مهر 29ساعت ساعت 9:27 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin