سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

از شما ملت غیور می خواهم که هیچگاه دست حمایت از رهبر بزرگ ، این انسان مافوق و این انسان تکامل یافته که به یاری الله پوزه تمام جباران عالم را به خاک مالیده بر ندارید و همواره گوش به فرمان او باشید.احمد تلخابی

 

*******************

پدر و مادر عزیزم هروقت خواستید گریه کنید به حال مظلومیت امام حسین (ع) گریه کنید همیشه امام را دعا کنید.علی اصغر تبرته

 

*******************

ای برادران ! به پیامها و رهنمودهای علی گونه امام امت کاملا دقت و رعایت نمایید ، امام در هیچ حال تنها نگذارید و کاری نکنید که خدای نخواسته قلب اماممان آزرده شود.فرامرز شیرته فراهانی

 

*******************

من بعنوان یک برادر از شما میخواهم که در آخر هر نماز این شعار پر محتوی را سر بدهید که : خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار و از خداوند متعال ظهور امام زمان (عج) را خواستار باشید... .ابوالقاسم رضایی

 

*****************

 

تنها وصیتی که به شما دارم این است که به امام امت عشق ورزید و در او ذوب شوید. شهید محمد رضا نجمیان (رفسنجان)

************

از شما می خواهم که قدر این نایب مهدی را بدانید که اطاعت او واجب شرعی است . شهید رحمان شمس الدینی لری (بافت)

************

اگر من از میان شما می روم ولی به شما سفارش می کنم که تا آخرین قطره خون از اسلام و رهبر انقلاب امام خمینی دفاع کنید و همانند کوفیان نباشید که اول با امام بیعت کرده سپس برعلیه امام جنگیدند. شهید علیرضا عرب نژاد خانوکی (زرند)

************

این راهی را که انتخاب کردم آگاهانه بود و عاشق این راه هستم خواهران و برادران عزیز دست از امام خمینی بر ندارید که همانان امام ما نائب بر حق امام زمان(ع) می باشد به حرف او گوش نمایید. شهید عباس خسروی (زرند)

************

وصیتی که به شما امت شهید پرور و همیشه در صحنه دارم این است که از خدا و دین اسلام و رهبر عزیزمان امام خمینی دست برندارید و تا سر حد مرگ از قرآن و امام محافظت کنید و نگذارید امام تنها بماند و از روحانیت پشتیبانی کنید. شهید عبدالرضا اسدی (خانوک)

************

من حقیرانه از مردم می خواهم که گوش به فرمان امام عزیزمان باشند. شهید عباس پورمند (بردسیر)

************

پیام من به ملت مسلمان ایران این است که امام را تنها نگذارید و سخنان امام را نکته به نکته انجام دهید. شهید اکبر حسن پورخانوکی (زرند)

************

بهترین راه این است که پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر جهان اسلام امام خمینی باشیم. توصیه دیگرم به برادران و خواهران این است که امام را رها نکنند و هرچه می توانند امام را دعا کنند. شهید غلامرضا علیپور قاسمی نژاد (رفسنجان)

************

وصیت من به تمام دوستان و آشنایان و ملت قهرمان این است که دست از امام خودشان برندارند تمام حرفهای او را عمل کنید چون به نفع اسلام و خودتان است او بود به ما چگونه زندگی کردن و چگونه جنگ کردن و چگونه کشته شدن در راه خدا را یاد داد. شهید اکبر کرمی (کرمان)

************

من به تمام برادران و خواهران توصیه می نمایم که در خط امام و یاری وفادار برای امام باشید و در بیعت با امام سستی بخرج ندهید و همیشه امام را یاری نمایید و از دستورات او که پیر راه طریقت هست پیروی کامل نمایید که او نماینده بر حق حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه است. شهید اکرم کرمی زاده (بافت)

************

ای سپاهیان نگذارید که سپاه از مرز توحید خارج شود و دشمن را از محور ولایت جدا کند . همیشه مطیع و فرمانبردار امام باشید. شهید علیرضا محمد حسنی (زرند)

************

از ملت می خواهم که همیشه گوش به فرمان این مرد خدا که همان حرف انبیا است گوش فرا دهید تا امام زمان را از خود راضی داشته باشید. شهید محمد رضا مرشد زاده (کرمان)

 

*****************

همیشه به گفته های امام خوب دقت کنید و از خداوند پیروزی همه مستضعفین بر مستکبرین را خواهانم. شهید رضا دادبین (کرمان)

************

تا آنجا که در توان در راه پیشبرد انقلاب کوشا باشید و گوش به فرمان امام باشید که او علی زمان و حسین زمان و قرآن ناطق است احکام و دستورات راستین را از زبان او و یارانش بشنوید. شهید حمید رضا رهبری (جیرفت)

 



نوشته شده در پنج شنبه 91 بهمن 26ساعت ساعت 2:59 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin