سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

از رهبر انقلاب مان امام خمینی و روحانیون متعهد پشتیبانی کرده و به سخنان آنها گوش کنید تا راه مستقیم را بشناسید . رهبری خمینی رهبری اعلم که همان ولایت فقیه است. شهید رجب عبداللهی (راور)

************

همیشه گوش به فرمان امام و روحانیت باشند و از دستورات ایشان تبعیت کنند و امام را تنها نگذارند. شهید داود بیرمزاده (شهر بابک)

************

مطمئن باشید تا هنگامی که رهبری چون خمینی و معیاری چون نهضت سرخ حسین (ع) دارید شما را شکستی نیست. شهید مصطفی انجم شعاع (کرمان)

***********

امام هرچه گفت عمل کنید او جانشین بر حق امام زمان است دستور او حکم اسلام است و اجرایش واجب است. شهید مجید ایرانمنش (کرمان)

************

 

به شما سفارش می کنم که امام را تنها نگذارید و تا در توان دارید برای اسلام خدمت کنید. شهید یوسف خاکساری (کهنوج)

************

 

از شما می خواهم امام را تنها نگذارید از این سنگر آزادی و حامی مستضعفان حمایت کنید. شهید علی ناصری (کهنوج)

************

به مردم مسلمان ایران بگویید امام را تنها نگذارید که این اسلام را به تنهایی در میان هزاران هزار دشمن نادان به تمام جهانیان صادر کرد . امامی که اسلام را همانند امام حسین (ع) باردیگر زنده کرد. از مردم روستای خود می خواهم با حضور در مساجد دین خود را به اسلام و امام ادا نمایند. شهید جهانگیر ابراهیمی (بردسیر)

***********

 

هرگز این اسطوره زمان حضرت امام خمینی را تنها نگذارید و پیرو راه او باشید. شهید غلامرضا رشیدی (زرند)

************

شما مردم را وصیت می کنم به پیروی از ائمه اطهار و حضرت امام خمینی روحی فداه آن نائب برحق حضرت ولی عصر (عج) . مردم بدانید امام خمینی بر حق است و وارث هزاران سال رنج و زحمت ، شلاق و شکنجه ، تبعید و اعدام ، شیعیان بخصوص روحانیت است. آن مرد خود ساخته و به خدا رسیده آن مرد تکیه زده بر مسند حضرت محمد (ص) قدرش را بدانید و از او تبعیت کنید زیرا تاریخ اینگونه انسانها کمتر سراغ دارد . مبادا او را تنها بگذارید . اگر خیر دنیا و آخرت را می خواهید زیرا راهش را ا... و اولیاء ا... است. شهید علیناز امیرشکاری (کهنوج)

************

 

ای امت حزب ا... بعنوان برادر کوچک شما توصیه می کنم به پیروی از فرموده ی امام امت و بر شماست که شکر گذار خدا باشید . به جهت اینکه شما را در دوران جاهلیت خلق نکرد بلکه زمانی خلق کرد که نائب امام زمان بر این مملکت فرمانرواست . اگر قدر وجود امام را بدانید و به رهنمودهای آن بزرگوار عمل کنید که گذشتگان دچار شدند شما دچار نخواهید شد. شهید غلامرضا رمضانی (بردسیر)

 

*****************

 

اول توصیه به تقوای الهی و دوم یاری اسلام و رهبر اسلامی حضرت امام خمینی ، هر چند عمر کوتاهم شاید تکاپو ندهد که بیشتر به خدمت اسلام و قرآن و رهبر بپردازم . لیکن این پیام همه شهدای ماست اسلام و رهبر ، اسلام ، بدون رهبر چون اسلام زمان طاغوت است . ای مردم بکوشید در سایه رهبری واحد و وحدت اسلام را حفظ کنید . تقوی - تقوی- تقوی. شهید محمد مهدی نصر (رفسنجان)

 

************

 

من از این امت بیدار و محکم تقاضا دارم که امام را تنها نگذارند و اگر پرچمی از دست یک سرداری افتاد سردار دیگر آن پرچم را در دست بگیرد. شهید نیاز علی ایرانپور(بافت)

 

************

به آن کسانی که صادقانه جنگیدند و غریبانه شهید شده اند ، بتوانیم بیشتر و بهتر جامه عمل بپوشانیم که پیروی واقعی از خط امام چیزی جز این روش نیست. سید غلامرضا میرافضلی (رفسنجان)

************

فقط خدا مالک است اکنون فریاد (هل من ناصرینصرنی) از جماران بلند است درنگ جایز نیست به ندای امام لبیک بگویید تا از حسینیان باشید. شهید علیرضا عسکری (رفسنجان)

 

************

درس و مدرسه و کاشانه را رها کردم تا ندای رزمندگان و امام عزیزمان را لبیک گویم و یک لحظه دست از امام و رزمندگان برندارید. مفقود جعفر عربپور (زرند)
***************

 

در این هنگام از صمیم قلب شکرگزارم که زندگی مرا همزمان با زندگی امام عزیز و این حسین زمان قرار دادی تا تحقیق اسلام و آرمانهای اسلام و جلوه های الهیت را در چهره و خط خمینی عزیز به عین می بینم و سپیدی نور را در پس پرده های ظلمت نظاره گر باشیم. مصطفی فیض آبادی

 

*************

به برادران محترم سفارش می کنم که سفارشات رهبر عزیز و امام امت خمینی کبیر را با جان و دل پذیرفته و همیشه پشتیبان ایشان باشند. رمضان سعدآبادی

*******************

از تمامی شما که وصیت نامه مرا می خوانید می خواهم که امام را دعا کنید که هر چه داریم از امام است. رسول رضایی

 



نوشته شده در پنج شنبه 91 بهمن 26ساعت ساعت 3:8 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin