سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

شهید احمد زمانى

اى خداى مهربان واى قادر متعال واى رهنمون کننده سبحان ،ما را به اسلام حقیقى و راستین که در این زمان امام بزرگمان رهبر کبیرمان خمینى بت شکن پرچم دار آن است ،رهنمون باش،بار خدایا! شهادت در راه خودت و اسلام را نصیبم کن و مرا در صف شهداى اسلام قرار بده و ما را از بندگان مخلص خودت و مؤمنین به پیامبرت حضرت محمد(ص) و از شیعیان ولایت حضرت على (ع) و از مطیعان ولى امرت حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش خمینى عزیز قرار بده.خدایا از تو مى‏خواهم در لحظه‏اى که مرگ برایم فرا مى‏رسد از تمام دوستیها و عشق و محبت‏ها جز دوستى و عشق و محبت بر خودت و از تمام وابستگى‏ها جز وابستگى به خودت آزادم سازى. و حال اى امام عزیز مى‏دانم که تو نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین(ع) هستى این را هم مى‏دانم که نداى هل من ناصر ینصرنى براى اسلام سردادى و من هم به نداى آسمانیت لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خون براى احیاى اسلام جان فشانى کنم. و از شما اى امام عزیز مى‏خواهم در روز قیامت شفیع من باشى و از خداى متعال براى من طلب مغفرت کنى چون ما در گذشته گنهکار و جاهل بودیم. و این تو بودى که روح تازه از اسلام به ما دمیدى .

********

شهید عباسعلى رضایى

حمد و سپاس خداى متعال را که به من توفیق داد تا همدم مردان خدا و عاشقان او باشم و در راه او گامى بردارم و با درود و سلام خدمت آقا امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینى این اسوه مقاومت و شجاعت و اطاعت آن که راه ما جوانان این میهن را از شیطان به سوى خدا تغییر داد .

 

*************

 

پاسدار شهید سید ابراهیم حسینى - از سرپل ‏ذهاب

سلام شهیدان بر تو این پیر جماران ،اى که سخت در رنج بر علیه خصم تاختى و قلب سیاه دشمن را شکافتى ،باشم سرباز تو،باشم جانباز تو،کنم جان نثار تو،اى امام من سعادت نداشتم که از نزدیک شما را ببینم پس مرا ببخش که از دور سلام مى‏رسانم .

 

***********

شهید عباس خوشیارى - کنگاور

آرزویم این بود که روزى امام عزیزم را زیارت کنم ولى افسوس که تاکنون این افتخار نصیب من نشده است و شاید لیاقت اینکه دیدگان من جمال نورانى آن بزرگوار روشن گردد نداشته‏ام و تنها خواسته من از امت شهید پرور این است که قدر این اسطوره ایمان و جهاد و مقاومت و ایثار در راه الله را بدانید .

 

*************

شهید حاج رضا رحمتى زاده - کنگاور

از پیام رهنمودهاى رهبر کبیر انقلاب پشتیبانى کنید که خمینى بود که ما سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت آیةالله‏العظمى امام خمینى اسوه و الگوى همه انسانها بعد از پیامبران و امامان بر روى زمین که با هر پیامش به مستضعفین جهان عشق و شور ایمان به خدا و درس آزادگى مى‏دهد و لرزه و ترس و وحشت در وجود مستکبران جهان مى‏اندازد .

**************

شهید روانبخش شفیعى - از هرسین

سلام بر تو اى رهبر بزرگ عالم انسان و جهان و انسانیت ...

سلام بر تو اى کسى که جز راه حق و حقیقت در زندگیت راه دیگرى نه نه پیمودى و راه حق و حقیقت را به این ملت رشید نشان دادى ... سلام بر تو اى امام مستضعفان ...

 

***********

شهید محمدرضا صورتى - از سنقر

اى کاش صد بار کشته مى‏شدم و باز زنده مى‏شدم و در رکاب امام مى‏جنگیدم .

...امام را تنها نگذارید .

***********

 

شهید اسمعیل افراسیابى

من عاشق امام خمینى و یارانش هستم

***********

 

بسیجى شهید امین بیات - از تویسرکان

درود بر خمینى،بت شکن عصر حاضر که ما را از ظلمت به سوى نور دعوت کرد و ما را از گمراهى بسوى نور هدایت نمود. اگر چه همه ما بمیریم و امام بماند باز این خود نعمتى عظیم است،زیرا امام بود که این نعمتهاى بزرگ مثل جنگ و شهادت را به ما نشان داد .

*********

شهید محمدقلى نیرنگى

»...اماما !

مظهر شرف،بزرگ مرد عالم ،ابر مجاهد تاریخ :

به آن خداى واحدى - که هر دو بدان ایمان داریم -سوگند یاد مى‏کنم که تا آخرین نفس از سنگر مبارزه با ظلم و کفر جدا نشوم و شهادت را پذیرا باشم. زیرا شهید قلب تاریخ است و شهید الگوى انسانیت و مظهر فضیلت و کرامت است ...«.

**********

شهید عبدالرضا هاشمى

»به نام خدایى که احد و صمد وحى است.اینک که توفیق دفاع از اسلام عزیز و میهن دلاور خیز ایران نصیبم شده،به جبهه جنگ با کفار جهانى مى‏روم ...

سلام بر تو اى امام عزیز! فرزند خلف حسین(ع) اى از تبار هابیل و اى از نسل پیامبر(ص (

سلام بر تو اى ابراهیم زمان !

سلام بر تو اى نور چشم ما و نور چشم مسلمانان جهان !ما جانمان را به کف گذاشته‏ایم و در راه تو و براى الله آماده شهادتیم .

امام عزیز !

بدان اگر آن زمان جد بزرگوارت حسین(ع)نداى(هل من ناصر ینصرنى) را سر داد و تنها هفتاد و دو تن به یاریش آمدند امروز سى و شش میلیون مسلمان جان بر کف ،همگام و همراه تو آماده‏اند تا به فرمانت،بساط ظلم و ستم را از صحنه روزگار بر چینند ...«.

*********

شهید گل میرزاکرم - از کرمانشاه

با درود بى‏کران به رهبر عزیز انقلاب که نام مبارک و مقدسش را در خون خود جارى و همه حرکتهایم را به خواست و منویات خدا گونه‏اش آغاز نموده‏ام زیرا که او براى من از هر کس در این دنیا عزیزتر است .

*********

پاسدار شهید احمد پلنگ نژاد از کرمانشاه

اى امام!اى خمینى !اى بت شکن!اى کسى که اسلام حقیقى را به من شناساندى، جان بر کف در راهت که همان راه الله و حسین(ع)است گام بر مى‏دارم. اى کسى که با هر کلامت این بنده سر از پا گناه را به راه راست هدایت کردى و جهاد اکبر را که همان جهاد با نفس و تزکیه روح و جهاد اصغر که همانا فدا شدن در راه خداست به من یاد دادى و نور ایمان را در دلم روشن گردانیدى ،اینک این بنده خدا با فرصتى که پیش آمده داوطلبانه مى‏خواهد در راه تو که همان راه الله است پیش رود و با هدیه کردن جان ناقابل خود در راه اسلام و امت مسلمان و شما رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران که وقتى خود را خدمتگزار مردم مى‏دانى عرق شرم بر پیشانى‏ام مى‏نشیند و قلبم به لرزه در مى‏آید، فدا کنم، پس امام را تنها نگذارید .

********

شهید خسرو آرمین - از کرمانشاه

امام عزیز!اى نجات دهنده انسانها، اى الگوى همیشه پیروز اسلام امیدوارم که همیشه در پناه و زیر سایه حضرت بقیةالله‏الاعظم ،منجى حق و عدالت خورشید عالم بشریت سرافراز باشید تا از طریق دستورهاى قرآن به هدایت انسانهایى که هنوز در خواب غفلت مانده‏اند و بیدار نشده‏اند بپردازید .

********

شهید شیرمراد احمدى - از سنقر

درود و سلام بى پایان بر امام امت خمینى کبیر و ولى فقیه،امید مستضعفان جهان،این قامت استوارى که همچون جدش حسین(ع)در برابر ظلم و ستم مستکبران و قدرتهاى بزرگ شیطانى ایستاده و یک قدم به عقب بر نمى‏گردد



نوشته شده در پنج شنبه 91 بهمن 26ساعت ساعت 3:11 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin