سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

شهید احمد على کاظمى - از سنقر


اى رهبر عزیز ما اى رهبر آگاه زمان اى بت شکن زمان،اى ابراهیم ما بدان که تا آخرین قطره خون در رگهامان و آخرین فشنگ در سلاحمان و آخرین نفر در ستونمان و آخرین نفس در سینه مان با کفر استکبار جهانى جنگیدیم و بدان که ما ترا تنها نگذاشتیم و مى‏خواهم بگویم ؛ما اهل کوفه نیستیم .

*********

سید اهل قلم شهید مرتضى آوینى

وجود امام خمینى و برکات آن را تنها کسانى مى‏توانند حقیقتاً درک کنند که در جستجوى تاریخ تحول باطنى انسان بر کره زمین - که خاستگاه تحولات ظاهرى،اجتماعى و اقتصادى و سیاسى حیات او نیز هست -به تاریخ انبیاء رجوع مى‏کنند. هم آنانند که در وصف امام خمینى مى‏گویند :

»او بت شکنى دیگر از تبار ابراهیم بود«و یا براى تبیین حقیقت مبارزه او با طاغوت به داستان موسى و فرعون در قرآن رجوع مى‏کنند و یا براى بیان شیوه مبارزه او در برابر دشمنان انقلاب اسلامى به واقعه کربلا باز مى‏گردند. خود او هم حتى یکبار نشد که براى تبیین افعال و سیاستهاى خویش ،مردم را به تاریخهاى مصطلح رجوع دهد. حتى براى یکبار نگفت که »من آمده‏ام تا ایران را به توسعه اقتصادى برسانم« او خود را در برابر »احیاء حیات باطنى بشر« مکلف مى‏دانست و مى‏فرمود که چون باطن انسان، حیات یابد امور مربوط به دنیاى او هم اصلاح خواهد شد .

**********

شهید ابوالفضل مختارى

»سلام من را به امامم روح خدا برسانید .

سلام من را به امامم روح خدا خمینى عزیز برسانید و بگویید ابوالفضل خیلى سعى کرد دستتان را ببوسد ولى افسوس که نشد .«

*********

شهید بشیر بشیرى

چه افتخارى از این بالاتر که رهبرم خمینى کبیر باشد .

**********

شهید غلامحسین تکلو از کنگاور

بارالها چگونه تو را شکر نگویم که از همه مکاتب عالم مرا موحد ساختى و از موحدین مسلمانم قرار دادى و از مسلمین محبت آل على را در دلم جاى دادى و از همه ازمنه در زمان حضرت امام خمینى ،این آیت حق ،مسیحادم عاشق،بزرگ مرد تاریخ و فرزند پاک زهرا(س) قرارم دادى .

**********

شهید غلامرضا گودینى -از کنگاور

سلام بر امام امت خمینى بت شکن که با در هم ریختن بتهاى ظلم و فساد سلسله پهلوى،ایثار را در بین فرزندان این امت چنان معمول ساخت که اینگونه در باغ انقلاب تکه سروهاى باوقار و سر به فلک کشیده ماهیت خویش را نمایان مى‏سازند و دست عاشقى به سوى معبود خود دراز مى‏کنند .

**********

شهید عبدالله آمره برچلوئى

اى ملت اسلام ،اى مردم ایران ،مثل مردم کوفه نشوید و دور رهبر را خالى نکنید و این را مى‏دانم که امت مسلمان ایران این کار را نمى‏کنند. چون مى‏دانم او موسى زمان است و بت شکن قهرمانى است که قبل از همه بت غرور و شخصیت کاذب را در خود شکسته است و او کسى است که در مقابل ابر جنایتکاران و مستکبران قاطعانه مى‏ایستد و مى‏گوید آمریکا هیچ غلطى نمى‏تواند بکند.اما در برابر خانواده شهدا یا در ماه محرم خاضعانه گریه مى‏کند. او کسى است که ملت ایران را از زیر یوغ شرق و غرب رهانید و او کسى است که اسلام را دوباره زنده کرد .«

***********

شهید علیرضا گودینى - از کنگاور

آنگاه که شعله‏هاى شمع امید در بستان دلم رو به خاموشى مى‏گذارد تنها یار و همدمم رخسار عزیزى چون شما امام امت،مى‏تواند کانون قلب پژمرده‏ام را به صبحگاهان بهارى تبدیل نماید در میان گلهاى سرخ و قشنگ ،در میان عطر یاس و بنفشه ،نتوانستم کلمه‏اى در خور شایستگى و لیاقت شما پیدا کنم عاقبت نسیم صبحگاهان کلمه سلام را که یکى از واژه‏هاى آسمانى است به من اهدا کرد و من نیز از روى محبت و علاقه تقدیم حضور مبارک امام امت مى‏نمایم و این سلام و درود که از فرسنگهاى راه دور و پرپیچ و خم مى‏گذرد نشانه دوستى و علاقه ما سربازان اسلام نسبت به تو امام عزیز مى‏باشد.سلامى به گرمى خورشید و لطافت نیلوفر تقدیم به رهبر عزیزمان خمینى کبیر،پیر جماران و بت شکن تاریخ .

 

***********

 

شهید مسعود منصورى - از هرسین

امام این حماسه آفرین امامى است که خدایش به او سینه‏اى بخشیده که تمام رنجهاى هستى و تمامى ظلمهاى وارد بر جامعه را شاهد بوده و لمس کرده است و با هر قطره خونى که از رگهاى شهداى ما و بلکه هر شهیدى در هر نقطه دنیا بر زمین ریخته و همراه هر تازیانه‏اى که بر بدن مجاهدى فرود آمده حضور داشته ،او شاهد جامعه و تاریخ و حاضر در حادثه‏هاست .

**********

شهید نورعلى رحمتى - از کنگاور

این رهبر عزیز،این سلاله پاک رسول الله(ص)،این نایب به حق حضرت مهدى(عج)،همچون نوح نبى،سکان کشتى در حال غرق شدن را به دست گرفت و با یارى خداوند و به کمک مردم شهیدپرور ایران،آنرا به ساحل نجات رسانید و حکومت ننگین دو هزار ساله شاهنشاهى را به زباله دان تاریخ انداخت .

*********

شهید غلامرضا حسینى - از کرمانشاه

قدر این فرزند زهرا(ع) را بدانید بزرگترین نعمتى که خداوند به این ملت عطا کرده و باید هر دم شکرگزارش بود وجود حضرت امام خمینى است .

**********


شهید غلامحسین رفیعى


»...اى امام! اى مهربان‏تر از همه! و اى منجى کبیر مستضعفین جهان! بر تو سلام باد و سلامم را پذیرا باش ،که تو بودى که جوانهایى همچون ما را از رذالت به شهادت کشاندى ...«


*********

شهید رسول عامرى - از کنگاور

سپاس مى‏گویم امامى را که بخاطر ملت مظلوم ایران از همه هستى چشم پوشید و فقط به خدا و خلق اندیشید ،امامى که راهش راه حسین (ع) و کلامش کلام خداست، و ما تا آخرین قطره خون خود در راه آن امام که همان کلام خداست قدم خواهیم برداشت .

*********

شهید فتح اله سعیدى کاکاوندى - هرسین

این پیر جماران،ما را از آن همه گمراهى و ضلالت و پستى نجات داد و به ما راه زندگى کردن با افتخار و زیر بار ظلم و ستم جباران نرفتن را یاد داد .

**********

شهید مهدى تقى خانى - از کرمانشاه

اى مردم مسلمان قدر رهبر بزرگوار را بدانید. زیرا ما هر چه را بدست آوردیم از راهنماییهاى امام بزرگوار بوده و هست،انسان وقتى که چشمش به امام عزیز مى‏افتد یکباره تمام رنجها و همه دردها را فراموش مى‏کند چون خداوند متعال مقدر گردانیده است که بدست این بزرگوار پوزه ابر جنایتکاران شرق و غرب را بخاک بمالد و انتقام تمامى مظلومان تاریخ را یکباره توسط بسیجیان و پاسداران و دیگر رزمندگان از تمامى زورمندان تاریخ باز پس بگیرد و این حکومت را بدست مهدى موعود (عج) بسپارد .

*********

شهید الهى رستمى - اسلام آباد غرب

این همه عظمت و بزرگوارى جز به رهبرى خردمندانه امام خمینى بت شکن و یارى خداوند به بار نمى‏آمد ،باشد که قدر این همه بزرگوارى را بدانیم و هیچگاه و هیچ زمان امام را تنها نگذاریم و همچنانکه بال تواناى او بوده و هستیم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون دنباله روش باشیم .

**********

شهید غلامرضا سیاه کمرى - کرمانشاه

به خدا جهان غیر از معصومین، چون خمینى بر خود ندیده است. امام امید و آرزوى ماست .

***********

شهید محمد على قبادى - از کرمانشاه

درود بى کران بر رهبر عزیز و ارجمندمان و بت شکن زمان امام خمینى،رهبرى که از کفر و ستم نفرت دارد و بر علیه آنها قیام کرد، رهبر شجاع و آزاده‏اى که تن به ذلت و خوارى نداده است .

**********

شهید غلامرضا فرهمند - از کرمانشاه

و هزاران سپاس و تمجید خداى را که ما را در زمانى آفرید و به دنیاى وانفسا روانه نمود که خمینى بت شکن محبوب قلوب پاک بسیجیان جهان اسلام بار دیگر پس از صدها سال نام اسلام را زنده نمود و بر پیاده کردن احکام حیات بخش آن کمر همت بست .

***********

شهید محمود اسماعیل

امام را هیچ کس نتوانسته واقعاً بشناسد .

من به جرأت مى‏توانم بگویم امام را هیچ کس نتوانسته واقعاً بشناسد و ما هم امام را درک نکرده‏ایم ،و ما او را نشناخته‏ایم.امام عصاره پاکى از خاندان عصمت و طهارت است که خداوند در این زمان این نعمت بزرگ را به ما ارزانى داشته است .

********

شهید علیرضا تقى پور دلجو

»سلام بر امام عزیز و بزرگوار ...

سلام بر امام عزیز و بزرگوار خمینى کبیر.رهبرى که با رهبرى پیامبر گونه‏اش ما را از منجلاب فساد و تباهى بیرون کشید،و ما را حول یک محور گرداند. رهبرى که با کلمات شیرینش لرزه به اندام دشمنان اسلام مى‏افکند. به خدا سوگند هر لحظه عمر امام براى ما نعمتى است ،نعمتى است که شامل حال هیچ ملتى نشده و این کرامت خداست که چنین رهبرى را به ما عطا کرد و راه حسین را به ما آموخت .«

**********

شهید نصرت قلیج خانى

»سپاس خداوندى را که در زمان مردى از تبار هابیل و از دودمان حسین(ع) یعنى روح خدا،خمینى بت شکن زندگى کردم و از رهنمودهایش شهادت را یافتم . اى امام! سوگند به شخصیت والاى تو، سوگند به خون شهداى اسلام که رسواکننده کاخ یزیدیان است، لحظه‏اى تو را تنها نخواهم گذاشت، تا اینکه خونم را در راه خدا هدیه کنم ...«

*********

شهید محمد باقر مرضوان

»...امام را چون پدر مهربان ،پیشوا،مرجع و نایب امام زمان (عج) مى‏دانم و آماده جانبازى براى او هستم.آرى ،امام را دوست دارم ...«

*********

شهید رستم پهلوانى

»...اى امام عزیز !

ما رزمندگان جان خود را داده و در خون خود مى‏غلتیم،تا اسلام جاودان ماند .

اى امام!یک جان داریم و آن را هم فدا مى‏کنیم ؛باشد که مورد توجه خداوند قرار گیریم...«

 



نوشته شده در پنج شنبه 91 بهمن 26ساعت ساعت 3:12 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin