سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار جانشین فرماندهی کل سپاه و جمعی از سرداران سپاه و مسئولان بنیاد شهید کشور، با تاکید بر ضرورت توجه نخبگان و اندیشمندان به عوامل پیشرفت اسلام در آغاز و عقب گرد در برهه های دیگر، اظهار داشتند: بحمدلله امروز مسلمانان بیدار شده اند و می خواهند عقب ماندگی شان را در پرتو بیداری اسلامی جبران کنند.

ایشان با استناد به حدیثی از پیامبر اسلام تاکید کردند: آنچه عامل پیشرفت مسلمانان صدر اسلام شد سادگی در زندگی، زهد و یقین به آیین حق اسلام بود.

ایشان تاکید کردند: آرزوهای دور و دراز، زندگی های پرزرق و برق و دلبستگی به دنیا انسان را خدا غافل می کند؛ آرزو و شک سبب می شود که مبانی اعتقادی متزلزل شود و این مساله نیز عامل عقب ماندگی است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کردند: این که گفته می شود ایرانیان را مجبور کردند تا مسلمان بشوند دروغ است، سپاه اسلام آمد و ایران را از استعمار ساسانیان نجات داد،‌ تا سالها بعد آتشکده ها روشن بود و ایرانیان بعد از آشنایی با اسلام مسلمان شدند.

معظم له تجمل گرایی را یک آفت دانسته و گفتند: یکی از شیطنت های غرب این است که سعی می کنند کشورهای دیگر را با وسائل تجملاتی و تشریفاتی، انواع زندگی های پرزرق و برق، وسائل مختلف صنعتی وابسته کنند و وقتی وابسته شدند می توانند بر آنها حکومت می کنند.

 



نوشته شده در دوشنبه 91 اسفند 14ساعت ساعت 4:48 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin