سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

از شما مى‏خواهم که براى اسلام و انقلاب اسلامى، تبلیغات زیادى بکنید تا نداى اسلام‏طلبى به اقصا نقاط جهان برسد، و در اشاعه وگسترش فرهنگ اسلامى تلاش کنید، و از هیچ کوشش و تلاشى، دریغ نکنید.

شهید اکبر چاجى
*********************
پیام من به امت اسلام این است که، تمام حرکات و کارهاى شما به خاطر خدا باشد، و بر نفس خود غلبه کرده و با وحدت کلمه، دشمن را هر کجا که هست خوار و نابود کنید. و به منافقین و دیگر گروه‏هاى غیر اسلامى و غیر خط امام فرصت فعالیت نداده و با سلاح ایمان، به جنگ آن‏ها رفته و اسلام را پیروز و دشمن را نابود کنند.

 شهید على محمد تاجدینى
**********************
اى ملت ایران! بجنگید، و ایران خود را آزاد کنید از چنگ دشمن خارجى، مثل عراق و آمریکا و این دشمن داخلى را سرجای خود بنشانید.

شهید محمد چاحوضى
***********************

از شما ملت قهرمان و همیشه در صحنه‏ى ایران مى‏خواهم: همان طور که همیشه چه در پیش از انقلاب و بعد از انقلاب در به ثمر رسیدن انقلاب و صدور آن، فعالیت مى‏کرده‏اید باز هم ادامه دهید. شهید

علیرضا طیبى نژاد

*********************
خواهران گرامى! من مى‏دانم که دورى من خیلى براى شما سخت است، ولى خودتان مى‏دانید که دشمنان اسلام درصدد هستند که اسلام را از همان ریشه بکنند. پس باید مقابل این دشمنان خدا، ایستاد و من و برادرانم باید بایستیم حتى اگر به قیمت ریختن خونمان باشد.

شهید غلامعلى بنیانى


***********************
خواهران و برادران خودم را سلام مى‏رسانم. و امیدوارم خداوند به آن‏ها اراده‏اى قوى و استوار عطا فرماید، تا بتوانند هر چه کامل‏تر، در راه خدا براى یارى اسلام و مستضعفین و دفاع از سرزمین و ناموس، قدم بردارند.

شهید محمد رضا نصرالهى


************************
پدرجان! مانند دیگر پدران شهید استوار و غیور باشید، و همیشه به فکر نابودى دشمنان اسلام باشید.

شهید سعید افشین


************************
اى امت اسلامى! جبهه‏هاى نبرد حق علیه باطل را ترک نکنید و به این وسیله، حافظ این انقلاب و جمهورى اسلامى باشید.

شهید محمود قاینى

************************

شما اى عزیزان پاسدار! به راهتان ادامه دهید، و چشم دشمنان را کور کنید و این سنگر بزرگ، یعنى سپاه، را خالى نگذارید که امام مى‏فرماید: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

 شهید علیرضا شبانى


*************************
امیدوارم برادران و دوستان، بعد از من بتوانند با پایدارى، مرز و بوم این کشور اسلامى را از دست دشمنان پلید و کافر پاک گردانند.

شهید ایوب مرتضوى

************************

به شما آگاهى و هوشیارى مى‏دهم، همیشه و در همه جا در صحنه باشید.

شهید محمد حسن قلى‏زاده

*************************
اکنون که در آستانه‏ى اعزام به جبهه هستم، خیلى خوشحالم که شاید بتوانم قدمى کوچک و ناچیز جهت دفاع از حیثیت اسلام و ایران و حفظ انقلاب و دستاوردهاى آن بردارم، و قلبم روشن است.

شهید علیرضا بهرامى

************************
با تکیه به قدرت الهى و تزکیه‌ی نفس خویش، مملکت اسلامیمان را در زمینه‏ى تخصص‏هاى مورد نیاز دینى و صنعتى و اقتصادى بى نیاز کنید.

 شهید احمدرضا صابر

*************************
خدایا! این امت به پا خاسته را یارى کن، تا انقلاب اسلامى را یارى کنند. و به تمام جهانیان صادر نمایند.

شهید مهدى شریفى

*************************
از ملت بیرجند مى‏خواهم، این انقلاب را یارى کنند.

 شهید حسین برگى

*************************
حالا وظیفه‏ى شما سنگین و بزرگ شده. باید با تمام نیرو و قدرتى که دارید از انقلاب پشتیبانى کنید.

شهید کاظم خائف


*************************

اى برادران و خواهران شهیدپرور ایران! و اى کسانى که پیام ما را مى‏شنوید، آگاه باشید، که زندگى دنیا شما را غافلگیر نکند و اى کسانى که علیه این انقلاب اسلامى شایعه پراکنى مى‏کنید، آیا این فکر را کرده‏اید که خاک، روزى شما را در میان خود خواهد فشرد، و هیچ کس صداى شما را در دل خاک نخواهد شنید. شهید محمد رضا صفاری

*************************


با مخالفین انقلاب اسلامى هیچ گونه سازش و صمیمیتى نداشته باشید. که خطرى بزرگ است و بدانید، که تمام شهداى ما براى همین انقلاب اسلامى و برپایى حکومت اسلامى و قانون الله،جان فدا کردند،مبادا از این مسیر منحرف شوید.

شهید مهدى صبورى



نوشته شده در جمعه 91 اسفند 18ساعت ساعت 9:50 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin