سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

مبادا خداى ناکرده انقلاب را سرسرى گرفته و یا زرق و برق دنیا جلو راهتان را حصار کند. که این انقلاب ان‏شاء الله از آن انقلاب هاست که مى‏خواهد دست شما را در دست امام زمان(عج) بگذارد.


به شما سفارش مى‏کنم که در حفظ این انقلاب، که با خون هزاران شهید و اطفال به خاک و خون کشیده و هزاران آواره، به ثمر رسیده، کوشا باشید. و مطمئن باشید که این رحمت خداست، که بر سر ما باریدن گرفته است. و اگر بخواهیم که این لطف و عنایت خدا باداوم بماند، باید از هر نوع مشکلات نهراسیم و باعزت،دین خدا را یارى کرده و به عهد و پیمان خود باوفاتر باشیم.

 شهید حسین نجفى

 

************************


امیدوارم که در این راه مقدس که در پیش گرفته‏ام، بتوانم دینى که در گردنم هست، اداء کنم و بتوانم در راه اسلام، قدمى بردارم. و این دین که حفظ اسلام است، در گردن یکایک ملت ایران است.

شهیدحسین برگى

 

************************

 

از خانواد? عزیزم مى‏خواهم که راه امام را دنبال کنند، و امیدوارم برادران و دوستان، بعد از من بتوانند با پایدارى، مرز و بوم این کشور اسلامى را از دست دشمنان پلید و کافر پاک گردانند.

شهید محمد حسین فیروزى

 

************************


ابرقدرت‏ها و عوامل آن‏ها، در خارج و داخل کشور، هیچ گونه آسیبى نمى‏توانند به انقلاب اسلامى بزنند. و تنها این ما هستیم که با اعمال و رفتار خود مى‏توانیم، این نعمت را حفظ یا خداى نکرده از دست بدهیم. از خدا مى‏خواهم به خاطر خون شهیدان عزیزى که به لقاءالله رسیده‏اند، به همه ما توفیق دهد که از انحراف از قوانین اسلام، دورى گزینیم. و همیشه راه اسلام را، حتى اگر بر خلاف خواست‏هاى نفسانى ماست، انتخاب کنیم.

شهید ابوالفضل طیبى

 

************************

 

برادران! هر چه در توان دارید خود را مجهز سازید و در مقابل شرق و غرب و ایادى داخلی‌اش، ثابت قدم باشید.

شهید حسین هادى

 

************************

 

همواره در هر کجا هستید، انقلاب را یارى کنید، تا انقلاب عظیم ما به پیروزى کامل برسد.

 

شهید على کبر عبداللهى


************************


اى ملت غیور و شهید پرور. مبادا به خاطر کثرت شهدا و مجروحین و اسرا و معلولین، از جنگ و جهاد خسته شوید. و تن به صلح ننگین بدهید. زیرا که هر یک از این شهدا، قطره قطره خونشان ضامن پیروزى است.

شهید حمیدرضا مساح شوکت آباد


************************

 

پس اى هم? ملت مظلوم، خروش برآورید و بپا خیزید که اگر خداى ناکرده این منافقین و این جنایتکاران شرق و غرب، بر ما غلبه کنند، دمار از روزگار تو برخواهند آورد. ولى آن‏ها باید بدانند که خودشان و یارانشان باید این آرزو را به گور ببرند.

شهید حسین قاینى


************************

 

به تبع آن‌ها (دشمنان) در حالى که سخت به وحشت افتاده‏اند بالاخره در مقابل اراد? محکم و قوى شما امت حزب ا... سر تعظیم فرود آورده و این حقیقت را قبول کرده‏اند که امام و امت ما هر چه اراده کنند به آن مى‏رسند.

شهید غلامرضا شریفى پناه

 

************************

 

این انقلاب بایستى با نیروى شماها استوار بماند، مى‏دانیم اکثریت شما قلبتان پاک است ولى در اثر خسته شدن، بعضى مسائل را عنوان مى‏کنید. ولى از نظر جسمى جان نثارید. از نظر زبانى و ظاهرى هم باشید. و اما شما برادران گرانقدر پاسدار! سعى کنید خودتان را مطلق نکنید. ارتش را از خودتان بدانید. و با همدیگر بیشتر اُخت شوید. سعى کنید هماهنگیتان بیشتر باشد.

شهید محمدرضا حسینى

 

************************

 

از شما امت شهیدپرور و قهرمان پرور مى‏خواهم که همواره در راه اصیل اسلام واقعى قدم بردارید. و با دشمنان اسلام مبارزه کنید.

 شهید على فلکى


************************


پس برادران و خواهران! که از اول انقلاب توطئه‏هاى شیطان‏ها را یکى پس از دیگرى را در نطفه خفه کردید، این بار هم هوشیارانه تمام نقشه‏هاى این گروه به ظاهر اسلامى را در هم بشکنید. و نگذارید به اهداف شوم خود برسند.

شهید غلامحسین هادى گازارى


************************

 

گروهى به ظاهر مسلمان و حتى نماز شب خوانهایى وجود دارند که در ادارات و متأسفانه، در بعضى ارگان‏ها نفوذ کرده‏اند، که از درون، انقلابمان را لکه دار کنند. و آن‏ها افرادى هستند که مى‏گویند چه لزومى داشت که انقلاب اسلامى سر کار بیاید. چون با آمدن انقلاب اسلامى فساد برچیده شده و ظهور امام‌زمان«عج» به تأخیر مى‏افتد. و آن‏ها ولایت فقیه را قبول ندارند. و مذبوحانه مثل حزب توده که چهر? آن‏ها بر همگان روشن بود خود را به ظاهر مقلد امام مطرح کرده‏اند. این‏ها چون دیدند که دیگر جایى براى آن‏ها در انقلاب نمانده، با اطلاعیه‏هایى به ظاهر انقلابى- که ما دیگر پس از این جلسه‏اى به این نام نخواهیم داشت- خود را انقلابى مطرح کردند. مردم هوشیار هستند. و گول این‏ها را نمى‏خورند.

شهید غلام حسین هادى گازارى

************************


خیر دنیا و آخرت در خدمت به جمهورى اسلامى است.

شهید غلامرضا صباغ گل
************************


خواهر عزیزم! بدان که امروز ما باید از آنچه که داریم براى حفظ اسلام استفاده کنیم و ان‌شاء الله برادرم نیز به تکلیفى که برعهد? اوست، یعنى در خدمت جنگ قرار گرفتن، عمل بکند.

 شهید حسن رضا ماژانى




نوشته شده در جمعه 91 اسفند 18ساعت ساعت 9:53 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin