سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

وصیت‌نامه شهید دانش‌آموز: امام خمینی (ره) را تنها نگذارید

 

در وصیت‌نامه شهید دانش‌آموز «پرویز باپیری» آمده است: امام خمینی (ره) را تنها نگذارید و زمانی که تابوت مرا بر سر دست حمل می‌کنید، قرآن کریم و عکس امام خمینی (ره) را بر روی تابوتم قرار دهید.

 

شهید دانش‌آموز «پرویز باپیری» در سال 1348 در منطقه ولایت‌مدار دره‌شهر ایلام دیده به جهان گشود؛ وی پس از گذراندن دوران کودکی در 17سالگی در چند نوبت، عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد تا اینکه 6 اسفند 1366 در 18سالگی و در منطقه قلاویزان به شهادت رسید. این شهید دانش‌آموز در وصیت‌نامه خود آورده است:

بنام خداوند بزرگ و هستی‌بخش؛ به نام خدایی که توفیق آزادی و خودمختاری را به تمام بندگانش در زمینه انتخاب راه و روش عطا فرمود و با درود و سلام بر امام خمینی (ره) و این پیر جماران که پرچمدار حقانیت شده و امکان آزادی را هر چه بیشتر برای ما فراهم کرده است و با امید پیروزی رزمندگان اسلام، وصیت‌نامه‌ام را آغاز می‌کنم.

اکنون که به لطف خدا زخم‌هایی را از دشمن زبون خورده بودم، التیام پیدا کرده و خود را مهیا می‌بینم، جای ایستادن و درنگ نیست و تصمیم گرفته‌ام که در اعزام فردا 5 دی به همراه سپاهیان اسلام راهی جبهه حق علیه باطل شوم و با برداشتن اسلحه و یورش بردن به قلب دشمن به استکبار و اربابانش نشان دهم که مدرسه‌‌ام سنگر است و سنگرم مدرسه.

در این موقعیت همه چیز ما در جبهه‌هاست چون رهبرم چنین می‌فرماید که جنگ از اهم امور است. از طرفی که ابرقدرت‌ها دست به یکی کرده‌اند و قصد نابودی و محو اسلام را دارند، حجت بر ما تمام است که به ندای فرزند امام حسین (ع)، پیر جماران لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها بشتابیم و با فداکاری و رشادت و در نهایت با دادن خون، کار صدام و صدامیان را یکسره کنیم و با آزادی کربلا راهی قدس شویم و پرچم پیروزی اسلام را در سراسر جهان به اهتزاز درآوریم.

پدر، مادر، برادران و خواهران مهربانم، همکلاسی‌های عزیزم، دوستان و آشنایان این وصیت‌نامه در صورتی برای شما قرائت خواهد شد که من شهید شده باشم و از شما می‌خواهم که برای شهادت من ماتم نگیرید و ناراحت نباشید، خیال نکنید که با رفتن من از این جهان همه چیز از بین رفته و من به طور کلی مرده‌ام؛ به آیه «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» توجه فرمایید و ماتم را از وجود خود دور کنید.

مسئله جنگ و جبهه را جدی بگیرید و نسبت به مسائل دینی و اسلامی بی‌تفاوت نباشید؛ با نفس سرکش خویش مبارزه کنید زیرا امام خمینی (ره) می‌فرماید «سرمنشأ تمام جهادها، جهاد با شیطان باطنی است». امام خمینی (ره) را تنها نگذارید و با شهادت من در حفظ شعائر اسلامی بیشتر نسبت به خود، احساس مسئولیت کنید.

همکلاسی‌ها و برادرانم به شما توصیه می‌کنم سنگر مرا خالی نگذارید و در صورت امکان با برداشتن سلاح من، در پیشبرد اهداف اسلام کوشا باشید.

خواهران حجاب اسلامی خود را رعایت کنید و سعی کنید که در این مورد در بین جامعه الگو و نمونه باشید. زمانی که تابوت من را بر سر دست حمل می‌کنید، کتاب قرآن کریم و عکس امام خمینی (ره) را بر روی تابوت من قرار دهید تا ابرقدرت‌ها و کوردلان بدانند که من به خاطر قرآن کریم و پیام پیامبرگونه امام خمینی(ره) به جبهه رفتم و شهید شده‌ام نه به خاطر چیز دیگری.
منبع: خبرگزاری فارس با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزان



نوشته شده در پنج شنبه 92 مهر 4ساعت ساعت 8:43 صبح توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin