سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

آخرین همرزم شهید بابایی گفت: به رغم قدرت و وجود تجهیزات کامل دشمن، ایران توانست «فاو» را آزاد کند و این چیزی نبود جز تغییر و تحولی که «شهید بابایی» در سیستم جنگ ایجاد کرده بود.
سرتیپ خلبان علیمحمد نادری در گفتوگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: شهید بابایی یک فرد مهربان، دلسوز و وطنپرست بود و در حالی که وی به عنوان سرلشکر انجام وظیفه میکرد، در قسمتهای مختلف جبهه به عنوان یک بسیجی در کنار دیگر رزمندگان حضور پیدا میکرد و با آنها یک دوستی عمیقی را برقرار کرده بود.
وی ادامه داد: وی یک خلبان شجاع، قوی، مدیر، مقتدر، دوراندیش و آینده نگری بود، و از توانایی پرواز با انواع هواپیماههای شکاری پیشرفته روز دنیا بهرمند بود.
مشاور سازمان هوایی ارتش تصریح کرد: باید ابعاد مختلف زندگی وی را که در عین سادگی و ساده زیستی یک فرد ارزشی، مجاهد، مقتدر، تیزهوش و حلال مشکلات نیروی هوایی بود طوری بررسی و به جامعه معرفی کنیم که جوانان ما، وی را به عنوان الگوی خود در زندگی انتخاب کنند.
آخرین همرزم شهید بابایی بیان کرد: در سال 63 با فتح «فاو» یک بار دیگر حضور نیروی هوایی ایران در دنیا مطرح شد؛ با وجود تمام تجهیزات لازم برای نابودی ایران که در اختیار دشمن بود اما ایران توانست «فاو» را آزاد کند، و این چیزی نبود جز تغییر و تحولی که «شهید بابایی» در سیستم جنگ داده بود.
وی گفت: چند روز قبل از شهادت «شهید بابایی»، «شهید ستاری» فرمانده وقف نیروی هوایی به وی گفت که باید به مکه برود ولی به علت درگیری که در آن منطقه شروع شده بود، «شهید بابایی» قول داد خود را در روز عید قربان به مکه برساند و به برپایی قرارگاه رعد به مقابله با دشمن پرداخت که در همان عملیات در جمعه که مصادف با عید قربان بود، به درجه والای شهادت نائل شد.
مشاور سازمان هوایی ارتش اضافه کرد: مسؤلان نظام با برنامهریزیهای دقیق، منظم و جامه باید زمینه را برای پرورش جوانهایی مانند «شهید بابایی» فراهم کنند که با تحقق این امر گام بلندی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برخواهیم داشت.
آخرین همرزم شهید بابایی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان آخرین همرزم شهید بابایی از یک سو احساس دلتنگی نسبت به وی دارم و از سوی دیگر خوشحالم که لیاقت همراهی وی را تا آخرین لحظات داشتهام و اعتقاد دارم که با کاوش در زندگی وی از کودکی تا شهادتش باید وی را به عنوان یک الگوی کامل به جوانانمان معرفی کنیم.



نوشته شده در جمعه 90 دی 16ساعت ساعت 11:2 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin