سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

رییس دانشگاه تهران گفت: پرچم دانشمندانی که امروز توسط دشمنان ترور می شوند روی زمین قرار نخواهد گرفت و توسط شاگردان آنها با عزم بیشتر و همت بالاتر برافراشته خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار نوید شاهد دکتر "فرهاد رهبر" در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر مسعود علیمحمدی در دانشکده فیزیک دانشگاه تهران با اعلام این مطلب افزود:دشمن فرهنگ شهادت را به خوبی نشناخته است و هرچه در این مسیر بیشتر گام بردارد بیشتر متضرر خواهد شد.

رییس دانشگاه تهران اظهار داشت: پیشرفت و اقتدار علمی کشور را به اقتدار ملی و استقلال خواهد رساند و هم اکنون دشمن و استکبار به اقتدار علمی ایران اعتراف کرده است .

وی گفت : از یک سو، جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به اقتدار علمی، برای تمام کشورهای جهان و بیداری آنها به الگویی تبدیل شده و از سوی دیگر استکبار از نابودی انحصار علمی خود به منظور تحقق اهداف خود نگران است و ترورهای انجام شده توسط استکبار حکایت از وحشت آن از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دارد

رییس دانشگاه تهران درباره ترور دانشمندان ایرانی به دست عوامل موساد گفت: استکبار بخوبی دریافته است که تحریم ها بر جمهوری اسلامی تاثیری نداشته است .و ایران تحت تحت تحریم های بسیار شدید جمهوری اسلامی موفق به دستیابی به فناوری هسته ای شد و این امر مرهون نیروی انسانی توانمند در داخل کشور بود.

وی اظهار داشت: امروز بالاتر از سرمایه انسانی در دنیا سرمایه ای وجود ندارد و دشمنان به خوبی فهمیده اند که جمهوری اسلامی ایران با سرمایه انسانی خود به راحتی تحریم ها را دور خواهد زد و با اقتدار علمی خود می تواند به عنوان یک الگو تمام مسایل و مشکلات خود را حل کند و همین عوامل دشمنان را به ترس واداشته است

وی همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از علم برای رفاه مردم، عدالت، رفع نیاز همه جوامع بشری استفاده خواهد کرد.



نوشته شده در پنج شنبه 90 دی 22ساعت ساعت 12:45 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin