سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

می‌دانیم که زندگی چون صحنه‌ای است: سرآغاز دارد و نقطة پایانی. و چه زیباست که در پابان صحنة زندگی حق تجلی کند – صحنه‌ای که در آن پیکارگران، با شمشیرهای آخته چون ذوالفقار، توانسته‌اندکفر و شرک را محو کنند و کتاب حق، آن کتاب آسمانی را که در آن خالق با مخلوقش زبان به سخن گشوده است، برجای نشانند. این بار در کشور ما محمد(ص) برخاسته است. این بار شمعها روشن شده‌اند و پروانه‌های عاشق به گِردَش آن‌قدر می‌چرخند تا معشوق آنها را بسوزاند، و چه سوختنی! و شما – ای قاسطین و ای مارقین و ای ناکثین‌- بر لب پرتگاهی قرار دارید که لحظه‌ای درنگ سقوط شما را حتمی می‌کند، و این سقوط مرگ شما را فریاد می‌زند. پس خودتان، با یاری این ملت، حنجره‌های این شیاطین را بفشرید و ندای شومشان را محو کنید و آنان را نابود گردانید. اگر راه اسلام و امام را ادامه دهید، رستگار خواهید شد. سعی کنید که رسالت‌تان را زمین نگذارید و فرزندنتان را زینب‌وار و حسین‌وار پرورش دهید.
 
 /فرهاد بجنوردی
 
    ****************** 
 
حمد و ستایش خداوند متعال را، خداوندی که به انسانها نیرو می‌دهد تا انسانهای آزاده برخیزند و در دستی سلاح و در دست دیگر قرآن بگیرند و علیه ظلم و ستم پیش روند. زیرا مبارزه برای حق و علیه باطل همیشه کار انسانهایی بوده است که، در طول تاریخ، اعتقاد به خداوند داشته‌اند. مبارزه‌ای که انسان در آن قدم می‌نهد اگر براساس توحید و ولایت فقیه باشد، هرگز با شکست مواجه نمی‌شود؛ و این مبارزة ما علیه باطل ان‌شاءالله تا پیروزی ادامه خواهد یافت. مستضعفین، در نهایت حاکمان روی زمین خواهند بود، زیرا این وعده‌ای الهی است. عده‌ای در جبهه‌های جنگ علیه صدام امریکایی می‌جنگند، و عده‌ای هم در پشت جبهه‌ها با منافقین و ایادی استکبار جهانی مبارزه می‌کنند – منافقین کوردلی که با حرکات خود در بعضی از شهرها به نفع امریکا و شوروی و فرانسه فعالیت می‌کنند. طفداران حق همیشه تا آخرین لحظات زندگی با ظلم می‌جنگند. هر حرکتی اگر بجز اسلام و ولایت فقیه ایدئولوژی دیگری داشته باشد، مطمئناً‌ در روند خود با شکست مواجه خواهد شد و به بن‌بست خواهد رسید.
 
/محمد علی فنایی
 
    ****************** 
 
 
دو جریان در طول تاریخ دائماً با هم در حال مبارزه‌اند: حق و باطل. جبهة‌ حق همیشه با یک خط مشخص و در یک صراط مستقیم درگیر مبارزه با باطل بوده، لیکن جبهة باطل با چهره‌های مختلف – و حتی ظاهراً‌ متضاد و نهایتاً‌ متّحد و واحد- علیه حق، منتها همواره و هر زمان با حیله‌ای متناسب روزگار، وارد عمل شده است.
 
/ مجید فخاران
 
    ****************** 
 
 
شاهدیم که چگونه مستکبرین اسلام را مورد هجوم قرار داده‌اند: یک روز حملة نظامی به میهن اسلامی می‌کنند و یک روز تحریم اقتصادی تا شاید بتوانند این دژ محکم را ویران کنند، چون می‌دانند که اگر اسلام رشد کند و مسلمانان به اسلام حقیقی پی ببرند، بساط ظالمان را به هم خواهند ریخت. اما مطمئنیم که کافران نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند و در برابر نیروی لایزال الهی شکست خواهند خورد.
 
/علی دامن سبز
 
    ****************** 
 
 
انقلاب اسلامی امت عزیز و عظیم ایران، که براساس مایه‌های اصیل اسلامی قرار گرفته است، بسیار باارزش است،‌ و گویای این ارزش حرکتهای مذبوحانة ابرقدرتها و عوامل داخلی آنهاست که به انواع روشها و نیرنگها از قبیل تزویر و تخریب و جنگ و تبلیغات سوء و...  قصد منحرف کردن یا از بین بردن این انقلاب را دارند، این عوامل و ایادی مزدور باید بدانند که حرکاتشان، به دلیل آنکه امت مسلمان حق را از باطل تشخیص می‌دهد، باعث رشد اسلام در ایران و جهان می‌شود. 
 
/ پرویز شیرپور
 
    ******************
 
چون منافع امریکا در منطقه به خطر افتاده و نمی‌تواند چنین وضعی را تحمل کند این جنگ را به توسط مزدورش عراق بر ما تحمیل کرده است.  
 
/ جواد اطاعتی
 
    ****************** 
 
باید همه بدانند که این قدرتها همه پوچ و تار عنکبوتند، و ماندگان خوب توجه کنند که زندگی ارزش این را ندارد که انسان زیر بار ذلت برود. وقتی که انسان می‌شنود که میلیونها نفر در افریقا و آسیا از گرسنگی می‌میرند، و قوی بر ضعیف حاکم می‌شود به این دلیل که زورش بیشتر است نمی‌تواند ساکت بنشیند و خون دل بخورد. تا کی بشنویم که در لبنان مردم بی‌گناه را قتل عام کنند و دنیا در برابر این فجایع سکوت می‌کند؟ تا کی تحمل کنیم که امریکا بر تمام امت اسلام اربابی و آقایی کند و دژبان حرمین شریفین باشد؟ تا کی صبر کنیم که شوروی مردم مسلمان و مظلوم افغانستان را قتل عام کند و ما بنشینیم و ادعا کنیم که مسلمان هستیم؟ مگر نه پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) فرمود که اگر مسلمانی از آن طرف کرة زمین از شما طلب کمک کند و شما لبیک نگویید مسلمان نیستید. و بعد ما بنشینیم و ادعا کنیم که مسلمان هستیم؟ خیر!‌ باید برخیزیم و با خون خود به یکایک مسلمانان خدمت کنیم. 
 
 
 /داوود یوزباشی
 
 
    ****************** 
 
 

آنان تلاش می‌کنند مانند ابوجهل‌ها و ابوسفیانها و عمر و عاصها – که می‌خواستند مذهب نابود کنند-  رفتار کنند، و چنین است که سادات‌ها از اسلام می‌زنند و فهدها می‌خواهند با آواکسهای امریکایی از اسلام و خانة خدا پاسداری کنند!‌ این برای مسلمانان جهان ننگ است. اینان می‌خواهند اسلام را نابود کنند. 

 

 /محمد بختیاری



نوشته شده در دوشنبه 90 اسفند 22ساعت ساعت 10:12 عصر توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin