سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























حسین سالار قلبها

  خدایا! اگر رحمت تو در ابتدا از روی حسن توفیق به سراغ ما نمی آمد؛ پس چه کسی مرا در این راه روشن به سویت آورد؟

**************

-    خدایا! تو به خوبی می دانی و می بینی که من نزدت نیامدم جز راه آرزوها؛ آنها بودند که مرا به درگاهت آوردند ، باشد که به سررشته های فضل و کرمت چنگ زنم.

**************

-    خدایا! چه مرکبی است این مرکب هوای نفس که بر من سوار شده و با گمان های باطل و آرزوهای بی جا مرا بر مولا و آقای خویش دلیر کرده است ؛ پس نابود باد این نفس.

**************

-    خدایا! من در رحمتت را به دست امید کوبیدم و از شر هوا و هوس به سوی تو گریختم و بند کردم به رشته های کرمت انگشتان دوستی ام را.

**************

-    خدایا! از جرم هایی که از روی لغزش و خطا کردم درگذر و نگاهم دار از جمله بیچارگی و ناچاری که دچار گشته ام، زیرا تویی تنها تکیه گاه و امیدم و تویی منتهای خواسته و آرمانم در دنیا و آخرت.

**************

-    خدایا! چگونه برانی درمانده ای را که در حال فرار از معاصی به تو پناه آورده؟ چگونه ناامید کنی راه جویی را که شتابان آهنگ حضرتت کرده و چگونه بازگردانی تشنه ای را که برای نوشیدن آب بر سر حوض های پر فیضت در سخت ترین خشک سالی ها لبریز است و در خانه ات به روی همه خواستارانت همیشه باز است.

          **************

-    خدایا! این است بهانه های نفس من که به پای بند محبتت بستم ؛ این است بارهای سنگین گناهانم که به امید عفو و رحمتت به زمین نهادم و این است هوس های گمراه کننده ای که به آستان لطف و مهرت سپردم.

**************

-    خدایا! دلم در پرده است، نفسم معیوب و عقلم مغلوب ، هوای نفس به من چیره شده است، طاعتم اندک و گناهانم بسیار است و زبانم به گناهان اقرار دارد؛ چاره ام چیست ای پرده پوش عیب ها و ای دانای نادیدنی ها و ای برطرف کننده اندوه ها، بیامرز گناهانم را به حرمت محمد آل محمد(ص) ؛ آمرزش پیشه ای بسیار آمرزنده ، به رحمت و مهربانی است ای مهربان ترین.

**************

-    خدایا! ای پروردگار من! با چه اسمی تو را صدا بزنم و با چه اسمی تو را صدا بزنم و با چه محبتی تو را بخوانم؟ با کدام کلمه؟ با کدام زهن و زبان؟ با کلمات و مناجات کدام اولیا؟ با چه رویی و با چه چشمی ؟ من درمانده ام.

**************

-    خدایا! تو را دوست دارم ، حسین (ع) تو را دوست دارم، کسانی را که در راه تو شهید شدند دوست دارم، اما اگر وارد دوزخ شوم پیش رفقایم شرمنده می شوم و از دوری آنها دیوانه خواهم شد.

**************

-    خدایا! من مدت زیادی است تو را صدا می زنم، می خوانم و دعا می کنم و از تو می خواهم که مرا ببخشی و پیش شهدا شرمنده نکنی و امروز فریاد می زنم و فاش می گویم که آرزوی دیدار تو را دارم.

**************

-    خدایا! چه کنم که مرا قبول کنی ؟ چگونه تو را بجویم و بگویم که مرا هم نشین شهدا سازی؟ اگر مرا به خودم واگذاری در گناه غوطه ور خواهم شد، پس هدایت مرا به دست گیر و چشمه های چشم ما را سیراب کن تا از وف تو بترسد و تو را بخواند ای مهربان!

**************

-    خوشا به حال آنان که راز تو برملا نکردند و در این دنیا عمر به عشق تو صرف می کنند. خدایا! این چه سری است که عاشقانت از راز و نیاز و سوز و گداز با تو یک لحظه هم خسته نمی شوند؟

**************

-    سپاس خدایی را سزاست که با بازگشت جمیع خلایق و آخر کارهای ایشان به سوی اوست؛ او را به بزرگی و احسان و دلیل آشکار به یگانگی و افزونی عطا و منش به دین مبین اسلام سپاس گزارم؛ آن خدایی که از نشانه های سلطنت و بزرگی و بزرگواری خود و شگفتی های قدرت و توانایی اش شمه ای پدیدار ساخت و چشم های ما را در اندیشه شناختن حقیقت صفات خویش مبهوت و مقهور ساخت.



نوشته شده در چهارشنبه 90 اسفند 24ساعت ساعت 9:28 صبح توسط سید.محمد علی شهرام شمس| نظر بدهید

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin